Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Девет фирми искат да рекламират с 1 млн. лв. завода за боклук в София

24 коментара
Девет фирми искат да рекламират с 1 млн. лв. завода за боклук в София

Девет фирми и сдружения искат да рекламират несъществуващия още завод за отпадъци на София. За популяризирането му са предвидени близо 1 млн. лв., като поръчката е разделена на три позиции.

Парите са осигурени от оперативна програма "Околна среда", чийто управляващ орган разреши за реклама да се ползват 0.4% от общата сума по проекта. Кампанията за популяризиране ще започне през 2013 г. и ще продължи до 2015 г.

Срокът за избор на изпълнител е 15 февруари 2013 г. като цената е решаваща за избора на победител.

Най-много оферти за разгласата на завода

Най-много оферти – осем, са подадени за позицията за изработка на лого, слоган, мисия на проекта за завода за отпадъците на български и английски език. С предвидените по тази позиция 240 хил. лв. се планира още отпечатването на рекламните материали и визитки, изработка на филм за реализацията на проекта с възможност за избор на субтитри на български, английски, френски, немски. Отделно е планирано да бъдат излъчени по национална телевизия 3 междинни и 1 окончателен филм за построяването на завода-мечта на трети столичен кмет. Ще бъде изграден и информационен център, в който гражданите да се информират за хода на градежа.

В надпреварата участват “Д енд Д рекламна агенция, проучване и връзки с обществеността” на Диана Дамянова, АПРА на Томислав Цолов и Любомир Аламанов, “Бранд Ню Айдиъс”, която е собственост на “Бългерия он еър” на групата ТИМ.

Участват още управляваната от Десислава Паунска “Прима”, “Ламбаджиев Стандрат”и “БИК - Българска издателска къща” - представлявана от Анета Желязкова.

Предложения подадоха и две обединения. Едното е “За информираност и комуникации” в което влизат “ПаблиКом” на Ирина Кънева и “Клаянтикс” на Златизар Златев. Другото е на дружеството регистрирано по Закона за задълженията и договорите “Блиц адвартайзинг”, което се ръководи от Александър Тошев. При отварянето на офертите не беше представен договор за учредяване на самото дружество и не стана ясно кои фирми влизат в него. Алексанъдр Тошев стана известен покрай играта “SMS за милиони”. Той е управител на фирмата “Ню геймс”, зад която стоят дружества свързани с Васил Божков.

За образоване на младите – три предложения

Три предложения бяха подадени по втора позиция на поръчката за образователни кампании за младите да събират разделно отпадъците. Прогнозната стойност е 300 хил. лв.

Оферти подадоха “Ди енд Ди”, “Прима” и “Дукони интернешънъл”, управлявана от Емил Георгиев.

Прогнозната стойност на тази част от поръчката е 300 хил. лв. Те са предвидени за разработване на образователна програма за опазване на околната среда. Ще се правят семинари и събития за деца и ученици. Ще бъдат изработени и три обучителни филма, като всеки един ще е насочен към определена възрастова група, а времетраенето им ще е до 15-20 минути.

За разделното събиране на отпадъците – четири оферти

Най-много - 420 хил. лв. - са предвидени за кампании за популяризиране на разделното събиране за отпадъци по третия лот на поръчката, макар в цели квартали на София да липсват такива системи за отделяне на сметта.

По него бяха подадени четири оферти. Те са на АПРА, “Прима”, консорциум “За информираност и публикации” и “Блиц адвъртайзинг”.

Бъдещият изпълнител ще трябва да направи кампании по "почистване и опазване на околната среда" от типа “да почистим София за един ден”, каквито имаше за цяла България.

Със сигурност всички кандидати няма да бъдат допуснати до отварянето на ценовите оферти на предложенията им. Още при отварянето на офертите на някои от тях липсваха документи. Това обаче не е проблем, защото комисията може да ги изиска допълнително.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

24 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #24

    NE REKLAMA A DEISTVIA

  2. Анонимен
    #23

    Уважаема г-жо Границка,от последния абзац на статията, е видно, че знаете за предвидената в ЗОП възможност, участниците да представят допълнително липсващи и/или нередовни документи. Учудващо защо тогава, с употребения израз "със сигурност" изразявате категорична увереност, че няма да бъдат допуснати всички до отваряне на ценовите оферти?

  3. Анонимен
    #22

    Аха, пак ще се прилапват некви милиончета от нашите ора :))). За чии х... трябва да се рекламира нещо, което го няма и както изглежда скоро няма да го има? Още повече, че дори и да го проима какво има да бъде рекламирано и популяризирано? Реклама се прави за привличане на клиенти и изтъкване на собствените предимства пред конкуренцията. На този завод единствения клиент априори ще бъде общината. Все едно някой да вземе да рекламира "Паркинги и гаражи" или както се нарича сега или АЕЦ Козлодуй :))).

  4. Анонимен
    #21

    Как без кака Диди, нали нейния работодател - фамилията Златеви строи депа за битови отпадъци надалеч от София с фирма в която взима участие Столична община и кипърска офшорка. Златеви са отворили паст да строи и завод(?) за сепариране на боклука! Диди Д. може да се добира само до общински и държавни поръчки, обаче ефекта е нищожен! Како Диди само толкова ли можещ?

  5. Анонимен
    #20

    тоя милион за никаде няма да стигне. как я мислят тая работа европейците не знам. ама бойко ще даде още 2 милиона та да заприлича на реклама. цял Завод! ще се строи и то не какав, а за Бойклуци!

  6. Анонимен
    #19

    1 милион е минималната сума, приета от ГЕРБ за преточване на пари от нашия в техния джоб. А рекламата за несъществуващия завод, който уж ще преработва нашия боклук без право на избор от наша страна, в кой именно завод желаем да ни го преработят, е само един едничък пример от многото, за които не се шуми.

  7. Анонимен
    #18

    Какво ще спечелят и каква е ползата за жителите на града от това рекламиране на несъществуващия завод за боклук? Много тъп и нагъл начин някой да открадне още един милион лева! Първо го постройте или поне започнете... Едва ли ще спечелите изборите пак...

  8. Анонимен
    #17

    Какво ще спечелят и каква е ползата за жителите на града от това рекламиране на несъществуващия завод за боклук? Много тъп и нагъл начин някой да открадне още един милион лева! Първо го постройте или поне започнете... Едва ли ще спечелите изборите пак...

  9. Анонимен
    #16

    Отново ГЕРБ написа история. Това е нещо уникално. А завод няма и няма още откакто Борисоф беше кмет.

  10. Анонимен
    #15

    ГЕРБ нали декларира прозрачност. Нека видим тайните договори в енергетиката тогава.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.