Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

С ново лого Мтел ще променя същността си

53 коментара
Ръководството на Мтел показва новото лого на телекома

С ново лого, слоган, променена идентичност и дори музикален подпис Мтел поставя във фокуса на работата си своите клиенти, като заяви, че вече ще им предлага нещо повече от услуги. По-гъвкаво отношение към потребителите за бързо решаване на проблемите им, повече услуги, повече внимание, обеща главният изпълнителен директор на "Мобилтел" Андреас Майерхофер пред журналисти в понеделник, представяйки новата същност на телекома, която е "Повече за теб".

"Новият ни бранд отразява новите ни амбиции да сме различни. Посланието ни е, че сме лидерът, който е наравно с хората", заяви Мария Опренова, ръководител на проекта по ребрандирането на компанията, продължил 13 месеца.

 

В измислянето на новото лого и философия на компания е работил екип от 150 души и е била ангажирана базираната в Лондон компания "Сафрон", работила с телекоми като "Ориндж", "Тюрксел", "Телеком Аустрия", която е собственик на Мтел и др. Майерхофер не разкри колко е струвало на телекома ребрандирането, но посочи, че инвестицията е много сериозна, тъй като засяга и обновяването на близо 200 магазина на телекома, други 2 хил. обекта, където се предлагат услугите на Мтел, както и промяна на дизайна на автомобилите, на СИМ-картите и брандираните устройства и др. материали.

 

Ключово в новото лого на компанията е свързването на символа на безкрайността с началната буква М в името на "Мобилтел", която с начина на изписването ѝ в различните езици символизира вълните на водата, а звукът също се носи на вълни. В резултат на това се е получил знак, изобразяващ сякаш писти, по които тече информация, събиращи се в квадратче, приличащо на чип.

 

По думите на Майерхофер, целта е вече на Мтел да не се гледа като на доставчик на услуги, а като доставчик на начин на живот. В рекламите на оператора на заден план остават продаваните устройства, акцентът ще е върху нуждите на потребителите, носени на вълните на емоциите.

 

Компанията ще има и свой музикален подпис, който ще звучи от всяка реклама. Вече с изцяло нова визия, която не е в еднообразно червено, са 20 магазина на телекома, където клиентът може по-добре да се ориентира, търсейки необходимото му, обясняват от дружеството. Постепенно ще се обновяват и останалите търговски обекти, предлагащи услугите на оператора.

 

"Не беше лесно да оставим зад гърба си 17-годишна история и да поставим ново начало, но с ребрандирането искаме да покажем на клиентите си, че промените в компанията тепърва започват", заяви Майерхофер. Той обеща и нови промоционални продукти в следващите дни.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

53 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #53

    Според специалистите: Radical changes in logo design almost always imply that something is wrong with the company. В случая е точно така. Нов имидж и корпоративни идеали не сменят туко така, като с магическа пръчка и от днес за утре. Това е нещо, което се гради с десетилетия.

  2. Анонимен
    #52

    Хората просто не ги харесват, за което не можеш да ги обвиняваш, но е факт, че сега са започнали нещо, респект - дано си променят отношението и да покажат, че има поне един телеком, който си заслужава приказките ...

  3. Анонимен
    #51

    Странна история - хората се опитват да направят нещо ново, яки реклами, яки оферти и место да има публикации и статии във всички сайтове, че това е нещо хубаво - то излиза съвсем обратното - сякаш правят нещо против народа ?

  4. Анонимен
    #50

    А, и вече се вижда как променят същността си с готините оферти, които предлагат и който и да ги плюе - бърка ;)

  5. Анонимен
    #49

    Най- хубавото нещо, което можеха да направят вече е факт ;)

  6. Анонимен
    #48

    Даа, точно на теб ще звъннат, ахаха...те са си направили добро лого, стига сте се чудели какво да му сложите още :)

  7. Анонимен
    #47

    И за мен е интересно, въпреки, че си мисля, че можеше да е и по добро една идея, по раздвижено, някак си аз имам моя си визия за тяхното лого ахахаха да ми звъннат :)

  8. Анонимен
    #46

    Да, за мен 100 на 100 е нещо ново и интересно :)

  9. Анонимен
    #45

    Неее, не мисля, че е фейс-лифтинг, нито пък се повтрая стар модел някакъв ...

  10. Анонимен
    #44

    ...малко "фейс-лифтинг"... въпреки това си остава стария добрия и арогантния към клиентите си Менте-л...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.