Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Абонатите на М-Тел и Глобул с такса за обаждане до оператор

23 коментара
Абонатите на М-Тел и Глобул с такса за обаждане до оператор

Абонатите на “Мобилтел“ и “Глобул“ вече плащат по 2.4 стотинки при свързването им с оператор на компанията съответно на *88 за М-Тел и номер 123 за втория по големина оператор у нас. Цената не зависи от продължителността на обаждането от потребител, който иска консултации със специалистите на компания, иска да активира или деактивира роуминг или да ползва друг вид услуга.

За абонататите на М-Тел новата тарифа е в сила от 27 октомври, а “Глобул“ въведоха таксата още на 1 октомври, като прави впечатление, че служителите на компанията в техните и на официалните им партньори магазини редовно препращат абонатите към тел 123 за активиране на различни предлагани допълнения към услугите им. .

За предплатените програми на операторите Prima и B-connect цената при свързване с автоматичното меню струва 3 стотинки, а за свързване с оператор, което е по-често ползваната от абонатите възможност особено при технически проблеми, се плащат 15 стотинки с ДДС.

На клиентите остават опциите за безплатна проверка на сметките и оставащите минути за ползване според избрания абонаментен план през сайтовете на компаниите.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

23 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. 07
    #24

    през турско.

  2. Grabul
    #23

    Мислят само как да грабят.

  3. Наивник
    #22

    Как така стана че въведоха плащането едновременно. Това не намирисва ли на незаконен сговор, който е подсъдим. Интересно самосезирала ли се е комисията за защита на конкуренцията!

  4. Офф
    #21

    Вече ми писна и от едните и от другите. Вечно се чувстваш обран. Некоректно държане към клиентите си. Ще ги разкарам. Щом са живяли преди 20 г. без телефон в ръка значи и сега ще може. И без това са вредни за здравето излъчванията от тези апарати.Писна ми от мошенници.

  5. Лиляна
    #20

    А дали ще се самосезира Комисията за защита на потребителите?

  6. Ники
    #19

    Разбира се като има овце плещещи глупости по часове по телефоните си, ще има и тарикати като тия картелни монополисти, уж конкуриращи се помежду си. Само за сведение, по ниво на растеж нашите мобилни оператори са на първо място в Европа.

  7. ИВАНКА
    #18

    Кризата е голяма - но само при някой.Същите са свикнали на голями печалби и сега малките облаци им се виждат като буря.Те не се интересуват от нищо друго-само печалба на всяка цена.

  8. замислете се
    #17

    замислете се - преди минута разговор струваше към 1лв, но първоначалното време за таксуване беше 15 сек, а сега цената е около 30ст, но времето за таксуване е 60 сек!!! Тоест плащаме все повече и повече! А сега и тази паразитна такса, може и да е малка, но умножена по толкова много абонати е добра сума...

  9. Борисов
    #16

    А в ЕС как стоят нещата? Да не се окаже, че нашите мобилни грабители са най-големите тарикати, но на края да гризнат дървото.

  10. Мария
    #15

    А не е ли възмумително, че преди да се свържеш с оператора трябва да изслушаш един куп безмислени неща, които ти гълтат парите. Докога ще се мисли само за едната страна.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.