Ресторант от веригата за бързо хранене Бъргър Кинг в Куинс, Ню Йорк, се дегизира като един от най-върлите си конкуренти по случай католическия празник Хелоуин, пише изданието за реклама и медии Ад Уийк.
"Вирусната" рекламна кампания се е ограничила само до един обект от веригата, но е ясно, че в основата си е добре премислен ход, разчитащ да привлече към себе си вниманието на медиите и, разбира се, да предизвика усмивки у живеещите наоколо.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.