Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Близо 2 млн. лв. за реклама на малко познати туристически обекти

2 коментара
Николина Ангелкова. Сн. БГНЕС

С близо 2 млн. лв. от еврофондовете ще бъдат рекламирани 50 малко познати туристически обекта в България по телевизии, билбордове, сайтове и вестници. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова.

Целта е да се насърчи вътрешният туризъм и българите да посетят Каменните гъби, крепостта Неутзикон, село Мезек, Голямата Косматка, Tракийската гробница в Поморие, Конакът и Кръстатата казарма във Видин, Пещерен манастир "Св. Иван Пусти" край Враца, Слънчевата градина във Вършец, Античната крепост край Монтана, Чипровци и други.

Например Драгоманското блато е на 30 – 40 км от София, но е слабо познато, с помощта на тази реклама ще го популяризираме, обясни Ангелкова в понеделник.

Петдесетте обекта са били избрани от общо 325 туристически места у нас, които си заслужава да бъдат посетени, но са слабо известни.

Изпълнител на проекта за насърчаване на вътрешния туризъм у нас е компанията "Д-р Бранд". Договорът е подписан през октомври 2014 г., като проектът е на стойност 1.93 млн. лв. без ДДС. Собственици на "Д-р Бранд" ООД са Марин Валериев Миланов и Галина Тодорова Георгиева.

Хаштагът #мястото е основното лого на кампанията. Сайт с информация за 50-те обекта – myastoto.bg, ще заработи в началото на февруари. В него туристите ще могат да споделят информация за преживяванията си, заявиха представители на агенцията, изработила сайта.

Съгласно условията на поръчката, рекламата на 50-те слабо познати места у нас трябва да бъде излъчена на четири вълни по 1 месец всеки ден по три излъчвания дневно в поне 3 национални ефирни телевизии. Освен това "Д-р Бранд" ще трябва да осигури 100 рекламни карета, 80 билборда, реклама в 8 сайта за 8 месеца ежедневно.

Проектът трябва да приключи до август 2015 г., за да не се загубят европейските средства. За да бъде избегнато това, работата по кампанията е била форсирана и клиповете със забележителностите са снимани в зимни условия, обясни министър Ангелкова.

Тя уточни, че е наследила договора, без да има възможност да променя обектите или медиите, в които ще се рекламират. "Изпълнителите бяха избрани, договорът беше подписан и ми беше сервиран за изпълнение", каза Ангелкова.

Обществената поръчка с избора на "Д-р Бранд" беше обжалвана, защото според участници компанията не е отговаряла на тръжните условия, но компанията спечели делата.

Близо две трети от българите (61%) са готови да почиват в страната, ако знаят какво да изберат. Това показало проучване преди старта на кампанията и според Ангелкова повечето почивки на българи може да компенсират спада на руски и украински туристи през тази година, който се очаква да е двойно по-голям от миналогодишния.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Коментарът е изтрит заради нецензурни думи или обиди.
    #2
  2. Авакум Захов
    #1

    "Д-р Бранд" не беше ли рекламната компания, която твърдеше на сайта си, че "отчита коректно" (каквото и да означава това за тези, които им възлагат поръчки за милиони), а портиерът в сградата в която бяха наели апартамент за офис смяташе, че това сигурно е германски лекар. http://www.standartnews.com/biznes-kompanii/dr_brand_izleze_ot_nelegalnost-225516.html

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.