Ти си това, което четеш

Денис Шерстенников поема управлението на "Карлсберг България"

19:03 | 30 август 2017 | 0 коментара

Новият управител на "Карлсберг България" Денис Шерстенников

Денис Шерстенников поема управлението на "Карлсберг България", съобщиха от датската компания.

Шерстенников ще заема позицията на Деян Беко, който вече е управляващ директор на "Олимпик Брюърис" в Гърция.

"Бизнесът на Карлсберг в България бележи значителен ръст през последните години, но ни предстои да предприемем редица ключови дейности и иновации, които да движат компанията напред", казва Шерстенников.

Българският клон на "Карлсберг" е част от регион Западна Европа на "Карлсберг Груп".
 

Денис Шерстенников започва кариерата си в компанията през март 1999 г. и оттогава е заемал различни старши мениджърски позиции в сферата на маркетинга и продажбите. Бил е вицепрезидент "Маркетинг" в "Пивоварни Балтика" в Русия и вицепрезидент "Маркетинг" за регион Източна Европа на "Карлсберг Груп".

През ноември 2013 г. е назначен на позиция управляващ директор на "Карлсберг Беларус". Година по-късно ръководи сливането на две пивоварни на групата в Беларус в една компания – пивоварна "Оливария", която се превръща в пазарен лидер в страната, последователно постигаща силно представяне със значителен органичен ръст.

В България "Карлсберг" е собственик на две пивоварни в Благоевград и Шумен и най-вероятно Шерстников ще подготви сливането им в една.

Денис Шерстенников е завършил "Маркетинг" в Университет по финанси и икономика в Санкт Петербург и "Бизнес администрация и управление" в Стокхолм Скул оф Економикс (Stockholm School of Economics).

Той е женен и има три деца.

"Карлбсерг груп" е една от водещите пивоварни компании в света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред популярните в Европа. На българския пазар в портфолиото на групата са включени националните брандове "Шуменско" и "Пиринско".

За компанията работят 42 000 души, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 г. "Карлсберг груп" продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

Още от Бизнес