Ти си това, което четеш

Денис Шерстенников поема управлението на "Карлсберг България"

19:03 | 30 август 2017 | 0 коментара

Новият управител на "Карлсберг България" Денис Шерстенников

Денис Шерстенников поема управлението на "Карлсберг България", съобщиха от датската компания.

Шерстенников ще заема позицията на Деян Беко, който вече е управляващ директор на "Олимпик Брюърис" в Гърция.

"Бизнесът на Карлсберг в България бележи значителен ръст през последните години, но ни предстои да предприемем редица ключови дейности и иновации, които да движат компанията напред", казва Шерстенников.

Българският клон на "Карлсберг" е част от регион Западна Европа на "Карлсберг Груп".
 

Денис Шерстенников започва кариерата си в компанията през март 1999 г. и оттогава е заемал различни старши мениджърски позиции в сферата на маркетинга и продажбите. Бил е вицепрезидент "Маркетинг" в "Пивоварни Балтика" в Русия и вицепрезидент "Маркетинг" за регион Източна Европа на "Карлсберг Груп".

През ноември 2013 г. е назначен на позиция управляващ директор на "Карлсберг Беларус". Година по-късно ръководи сливането на две пивоварни на групата в Беларус в една компания – пивоварна "Оливария", която се превръща в пазарен лидер в страната, последователно постигаща силно представяне със значителен органичен ръст.

В България "Карлсберг" е собственик на две пивоварни в Благоевград и Шумен и най-вероятно Шерстников ще подготви сливането им в една.

Денис Шерстенников е завършил "Маркетинг" в Университет по финанси и икономика в Санкт Петербург и "Бизнес администрация и управление" в Стокхолм Скул оф Економикс (Stockholm School of Economics).

Той е женен и има три деца.

"Карлбсерг груп" е една от водещите пивоварни компании в света, с голямо портфолио от бирени брандове и други напитки. Марките Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред популярните в Европа. На българския пазар в портфолиото на групата са включени националните брандове "Шуменско" и "Пиринско".

За компанията работят 42 000 души, а продуктите й се продават на 150 пазара по света. През 2016 г. "Карлсберг груп" продаде 117 милиона хектолитра бира, което се равнява на 35 милиарда бирени бутилки.

Още от Бизнес

Трябва ли управителят на НЗОК да подаде оставка?