Ти си това, което четеш

Девет компании бяха отличени в наградите БАР за маркетингови комуникации

Mediapool.bg получи награда за кампанията "Ти си това, което четеш"
12:58 | 06 октомври 2017 | 1 коментар

Девет компании, сред които електронното издание Mediapool.bg, бяха отличени в четвъртото издание на наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Наградите се дават за изключителни постижения в маркетинговите комуникации. Тази година надпреварата се проведе под мотото "Raising the БАР" , което символизира високо "вдигната летва" пред маркетолозите.

BAAwards отличи победители в следните състезателни категории: Нов продукт, Новa услуга, Нов корпоративен бранд, Продуктов ребрандинг, Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара, Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара, Активиране на бранд, Корпоративна социална отговорност и спонсорства.

Победителите по категории са:

  • Категория Нов продукт – екипна награда победител: "Загорка" с кампания "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?" На второ място се нареди "Санофи" с кампания "Да се наспиш добре с Magne B6 Лека Нощ".

В категорията Нов продукт индивидуална награда отиде при Леонора Христова от "Юниливър" с кампания "Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!"

  • Категория Нова услуга – екипна награда победител: Пощенска банка с кампания "Повече днес". Второ място: Мобилтел с кампания "Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел"

  • Категория Нов корпоративен бранд - най-добър маркетингов екип: Мобилтел за бранда "Мтел спорт".

  • Категория Продуктов ребрандинг - най-добър маркетингов екип: "Захарни заводи" с кампания "Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи".

  • Категория Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара - екипна награда: "Кока-кола" с кампания "Coca-Cola No Sugar".

  • Категория Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара - най-добър маркетингов екип победител: Първа инвестиционна банка с кампания "Дигитална карта от Fibank".

  • Категория Активиране на бранд (най-оспорваната категория) – най-добър маркетингов екип: "Декатлон" с кампания "DECATHLON BOX OFFICE". На второ място се класира екипът на "Тойота" с кампания "Toyota Hybrid. Защото знам".

  • Категория Корпоративна социална отговорност и спонсорства - най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания "Ти си това, което четеш".

Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година, съобщиха организаторите. Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден – три.

"Тази година наградите се проведоха под мотото "Raising the БАР" и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22.77 точки (при максимални 30 точки) спрямо 21.76 точки за миналата година. Това означава, че доверието и значимостта на конкурса "BAAwards" расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател", отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Събитието, на което бяха отличени победителите в BAAwards 2017, се проведе на 5 октомври в столичния хотел Rainbow Plaza.

Това е първо участие на Mediapool.bg в подобен конкурс. Медията бе отличена за кампанията си срещу фалшивите новини "Ти си това, което четеш", създадена от агенция Saatchi&Saatchi София.

През юни т.г. рекламната агенция получи няколко награди за кампанията на Mediapool.bg, четири от които злато, на 18-тото издание на най-големия рекламен фестивал в България ФАРА.

Saatchi&Saatchi София, която е част от комуникационната група Publicis One, беше отличена и за "Агенция на годината".

В конкурса ФАРА 2017 за рекламодател на годината Mediapool.bg се нареди на второ място след "Загорка".

Още от Бизнес

Подкрепяте ли втори кабинков лифт в Банско?