Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Девет компании бяха отличени в наградите БАР за маркетингови комуникации

Mediapool.bg получи награда за кампанията "Ти си това, което четеш"

1 коментар
Девет компании бяха отличени в наградите БАР за маркетингови комуникации

Девет компании, сред които електронното издание Mediapool.bg, бяха отличени в четвъртото издание на наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Наградите се дават за изключителни постижения в маркетинговите комуникации. Тази година надпреварата се проведе под мотото "Raising the БАР" , което символизира високо "вдигната летва" пред маркетолозите.

BAAwards отличи победители в следните състезателни категории: Нов продукт, Новa услуга, Нов корпоративен бранд, Продуктов ребрандинг, Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара, Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара, Активиране на бранд, Корпоративна социална отговорност и спонсорства.

Победителите по категории са:

  • Категория Нов продукт – екипна награда победител: "Загорка" с кампания "Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?" На второ място се нареди "Санофи" с кампания "Да се наспиш добре с Magne B6 Лека Нощ".

В категорията Нов продукт индивидуална награда отиде при Леонора Христова от "Юниливър" с кампания "Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!"

  • Категория Нова услуга – екипна награда победител: Пощенска банка с кампания "Повече днес". Второ място: Мобилтел с кампания "Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел"

  • Категория Нов корпоративен бранд - най-добър маркетингов екип: Мобилтел за бранда "Мтел спорт".

  • Категория Продуктов ребрандинг - най-добър маркетингов екип: "Захарни заводи" с кампания "Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи".

  • Категория Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара - екипна награда: "Кока-кола" с кампания "Coca-Cola No Sugar".

  • Категория Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара - най-добър маркетингов екип победител: Първа инвестиционна банка с кампания "Дигитална карта от Fibank".

  • Категория Активиране на бранд (най-оспорваната категория) – най-добър маркетингов екип: "Декатлон" с кампания "DECATHLON BOX OFFICE". На второ място се класира екипът на "Тойота" с кампания "Toyota Hybrid. Защото знам".

  • Категория Корпоративна социална отговорност и спонсорства - най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания "Ти си това, което четеш".

Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година, съобщиха организаторите. Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден – три.

"Тази година наградите се проведоха под мотото "Raising the БАР" и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22.77 точки (при максимални 30 точки) спрямо 21.76 точки за миналата година. Това означава, че доверието и значимостта на конкурса "BAAwards" расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател", отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Събитието, на което бяха отличени победителите в BAAwards 2017, се проведе на 5 октомври в столичния хотел Rainbow Plaza.

Това е първо участие на Mediapool.bg в подобен конкурс. Медията бе отличена за кампанията си срещу фалшивите новини "Ти си това, което четеш", създадена от агенция Saatchi&Saatchi София.

През юни т.г. рекламната агенция получи няколко награди за кампанията на Mediapool.bg, четири от които злато, на 18-тото издание на най-големия рекламен фестивал в България ФАРА.

Saatchi&Saatchi София, която е част от комуникационната група Publicis One, беше отличена и за "Агенция на годината".

В конкурса ФАРА 2017 за рекламодател на годината Mediapool.bg се нареди на второ място след "Загорка".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    Мисля, че конкурсът доста се е отдалечил от целите на маркетинга: предоставяне информация за продукта, укрепване на доверието, позитивния имидж, търсенето, името и логото на производителя. Ако потребителите са удвоили търсенето на бира "Загорка", то тя трябва да бъде наградена. Но в случая не е направен такъв анализ. Просто са похарчени определени пари.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.