Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Германските туристи започват да откриват и зимните ни курорти

3 коментара
Ангелкова по време на изложението

Германците почват да откриват и зимните ни курорти и друг туризъм освен морския, след като през януари 2015 г. посещенията на немски граждани у нас с цел туризъм са нараснали с близо 45 на сто спрямо година по-рано. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова в петък по време на едно от най-големите международни туристически изложения в света – ITB, което се провежда в Берлин, цитирана от пресцентъра си.
 
Според данните на Националния статистически институт през януари 2015 г. германците посетили България за почивка 3629 души, докато година по-рано те са били 2450.

Близо милион германци са посетили страната ни през изминалата година, като над 700 хил. от тях са дошли с цел туризъм. За немските туристи България е добре позната, но те свързват страната ни предимно с летните морски курорти и затова ведомството работи за представяне и на другите възможности за туризъм с основен акцент върху културно-историческия, посочват от Министерството на туризма.

То припомня, че на немския пазар България е реализирала мащабна рекламна кампания, включваща 39 туристически уебсайта, 9 тв канала с 406 излъчвания (сред които RTL 2, SKY, TELE 5, Sport 1 и др.), 36 рекламни съоръжения в метрото на Берлин и 11 печатни издания (сред които Reise & Preise; Freizeit Spass; и др.). Кампанията е реализирана по Оперативна програма "Регионално развитие“ 2007-2013 г.

В рамките на ITB Ангелкова се е срещнала с представители на един от най-големите световни туроператори "Томас Кук“, с които е обсъдено как с негова помощ да се привличат още повече туристи у нас

Туристическият министър е заявила, че страната ни работи по създаването на фонд с част от постъпленията от туризъм, който да инвестира в подобряването на инфраструктурата. Лошите пътища от години се считат за една от основните пречки пред по-бързото развитие на туризма. По думите ѝ ще се търсят различни варианти за повишаване на квалификацията на заетите в сектор туризъм – както в университетите, така и чрез допълнителни курсове.

Ангелкова е разговаряла и с акаунт мениджъра на ВВС за Централна и Югоизточна Европа Даниел Моравански за предстоящото подписване на договор с медията за реклама на труизма в страната ни.

С хърватския министър на туризма Дарко Лоренчин и узбекския външен министър Абдулазиз Камилов тя е обсъдила възможностите за предприемането на координирани действия за повишаване на туристическия обмен. Ангелкова е разговаряла и с Педро Ортун, генерален директор на дирекция "Предприятия и промишленост“ на ЕК за възможностите за задълбочаване на сътрудничеството на ниво ЕС в сферата на туризма и възможностите за инвестиции в сектора.

Международното туристическо изложение ITB-Берлин се провежда от 4 до 8 март и в него участват над 11 000 изложители от 180 страни. България участва с национален щанд от 456 кв.м., на който се представят над 50 туристически компании и организации заедно с Министерството на туризма.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Alan Smithee
    #3
  2. Alan Smithee
    #2

    "реклама на труизма" за туризма хехех

  3. Miau
    #1

    Ха дано германците си спомнят и за летните ни курорти, че да се отървем от руснаците!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.