Внимателно следеното изследване за потребителското доверие в Германия отчита за първи път от четири месеца повишение на фона на нарасналите доходи и икономически очаквания на населението, предаде ДПА.
Нюрнбергският институт за изследвания Ге еф Ка (GfK) съобщи, че неговият изпреварващ индекс, проследяващ нагласите сред потребителите, се е покачил за януари до 9,4 пункта спрямо 9,3 пункта през декември.
Анализаторите очакваха показателят да остане на равнище 9,3 пункта.
Ге еф Ка посочи, че желанието на потребителите да купуват е нараснало подобно на приходите и икономическите им очаквания. Германската икономика е стабилна през последните години с ниска безработица и нарастване на номиналната заплата на фона на ниска инфлация.
Институтът отбелязва, че засилилото се безпокойство от терористични нападения след атаките в Париж изглежда не се отразява на потребителското доверие в Германия.
Месечното проучване на Ге еф Ка се прави въз основа на 2000 интервюта с потребители.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Как се интерпретира тази информация, за какво се използва индекса на потребителското доверие? Не е ли по-добре да се отчитат само реалните продажби?