Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Холандци с интерес да правят интермодален терминал в Горна Оряховица

14 коментара

Има заявен интерес от оператори за интермодалните терминали, съобщи транспортният министър Данаил Папазов пред журналисти след заседание на транспортната парламентарна комисия в сряда.

"Говорили сме с холандски фирми, които имат интерес към изработване на интермодален терминал в Горна Оряховица. Имаме други, които проявяват интерес за Русе. За Варна интересът е огромен за терминала, който ще е в Максуда. Моето мнение за там е, че трябва по-скоро държавата да инвестира", каза Папазов, цитиран от агенция "Фокус”.

Министърът заяви, че интермодалните терминали могат да се финансират и чрез публично-частно партньорство – държавата да осигури началната инфраструктура и да се намери оператор, който да извършва дейност на тези терминали. По думите на Папазов на Министерския съвет е предложена методика за терминала във Варна и ако тя бъде осъществена, няма да има нужда от външни инвестиции.

"Има румънски интерес на частен инвеститор за строеж на автомобилен мост Оряхово – Бекет. Досега нищо конкретно не съм видял, всичко е в сферата на идея. Ще разговарям с румънския министър”, каза още транспортният министър.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

14 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #14

    13ка, аре тишина. Максуда е същия интерес и същата цел като "Алеята", номера го знаем кой е. Само че там се работи по- тихо. И все пак Максуда има смисъл, а алеята си е частен интерес, който дори не може да се прикрие зад някаква публична фасада. Ши укрепваме склоновете от потенциални свлачища? Kko? Нйе!! Интермодален там е обаче голяма промяна в предназначението. Виж, "булевард Варна" има инфраструктурен смисъл, доколкото целия град е в еднопосочни ливади, и всеки пътуващ към мамалигите трябва да

  2. Анонимен
    #13

    Максуда е сиганското гето на Варна, за което има "огромен" интерес, споделян само предизборно вече 15-20 години. Също от толкова време се плямпа и за проектния булевард "Варна", който до сега се е разпрострял до под една круша на едно кръстовище.Е-е-е, както казвахме едно време- Времето е наше! Ще почакаме още 20-30 или пък 45 години, пък може и да стигнат! Да припомня на аудиторията, че германците,в условия на тежка икономическа криза, си построиха всичките магистрали само от 1933 до 1938г.!

  3. Анонимен
    #12

    Държавата по-добре да не инвестира нищо, че от държавните инвестиции най-много се краде. Не ни трябват повече БЕХ-ове, Белене-та, БДЖ-та и подобни.

  4. Анонимен
    #11

    До номер 10: Един съвет, пусни си Google.com или bing.com, и в полето за търсене напиши "Максуда". Веднага ще разбереш какво е. Прави така за всяко нещо, което те интересува. Ще е доста по-бързо за теб отколкото да разпитваш хората, а и няма да досаждаш и спамиш безсмислено.

  5. Анонимен
    #10

    Аз съм №2. Благодарност към г-н Папазов за обяснението. Сега, ако разбера какво е и Максуда ...

  6. boby1945
    #9
  7. boby1945
    #8

    Поредните приказки на едро, сега пък холандски "интермодален терминал"!?!? Що не родезийски или зимбабвийски?!?

  8. Анонимен
    #7

    Работатa е опечена, говорих с едни хора, казаха че ще видят...

  9. Анонимен
    #6

    С две думи, интернационална далавера...

  10. Анонимен
    #5

    Интер-модален терминал = между-видова-гара, където няколко вида транспорт си разменят товари, най-вече голями контейнери. И не само това - част от контейнерите се растоварват и предават стоката си на складове под митническо наблюдение. Има обслужваща сфера - хотели, бистра, и др. за моряците, тираджиите и жепейците. Пристанищата са вид интермодален транспорт - пристига кораб-контейнеровоз, големи кранове ги разтоварват на специални площадки като ги нареждат като детски кубчето до 3-4 етажа. После ги товарат я на вагони, я на тир. Митничари, граничари, спедитори и прочее контрабандна сволач щъкат по площадката, всеки по своите дела. Папазов Бъдете здрави

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.