Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Кои са най-популярните коли в света и отделните страни за 2016

2 коментара
Кои са най-популярните коли в света и отделните страни за 2016

Анализаторите на британската компания Park Indigo установиха кои са най-продаваните модели автомобили в света и в отделните държави през 2016 г.

Според данните им, най-привлекателната кола на планетата е пикап Toyota Hilux, която е станала хит при продажбите в 25 държави на всички континенти. На второ място е Volkswagen Golf, а трета се нарежда високопроходимата Toyota Land Сruiser.

Що се отнася до отделните страни, най-търсен в САЩ и Канада е пикапът Ford F-150, а в Русия - Hyundai Solaris.

Проучването сочи, че в България най-популярна е Dacia Dokker.

Извадка от автомобилните хитове в други страни:

Азербайджан – Lada 4×4;

Афганистан - Toyota Corolla;

Беларус – Volkswagen Polo;

Боливия - Suzuki Vitara;

Бразилия - Chevrolet Onix;

Великобритания – Volkswagen Golf;

Виетнам - Toyota Vios;

Германия – Volkswagen Golf;

Египет - Chevrolet TRF Pickup;

Индия - Marui Alto;

Испания - Dacia Sandero;

Исландия - Toyota Yaris;

Италия - Fiat Panda;

Казахстан - Toyota Camry;

Киргизия – Toyota Camry;

Латвия - Kia Sportage;

Литва - Fiat 500;

Мексико - Nissan Versa;

Монголия - Toyota Land Cruiser Prado;

Холандия — Renault Clio;

Перу - Toyota Yaris;

Пуерто-Рико - Toyota Yaris;

Румъния - Dacia Logan;

Саудитска Арабия - Hyundai Accent;

Туркменистан – Mercedes S-Class;

Турция - Fiat Egea;

Узбекистан – UZ-Daewoo Nexia;

Финландия - Skoda Octavia;

Франция – Renault Clio;

Чили - Chevrolet Sail;

Швеция - Volvo XC 60;

Южна Корея - Hyundai Grandeur;

Япония - Toyota Aqua.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. olele
    #2
  2. Mad Dog
    #1

    Най-популярна не значи най-хубава. Най-популярна значи най-продаваема, т.е., най-евтина, защото цената определя продаваемоста на една стока. Има и друга фактори, но цената е решаваща в болшинството от случаите. Графиката си го казва 1:1 - TOP SELLING

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.