Ти си това, което четеш

Мобилен ВиК-център тръгва в над 20 крайградски зони на София

12:10 | 14 ноември 2017 | 0 коментара

Шефът на "Софийска вода" прерязва лентата на мобилния ВиК-център на компанията

За първи път в България тръгна мобилен ВиК-център, който ще обслужва над 20 крайградски зони на София, съобщиха от "Софийска вода" във вторник. Той е оборудван в микробус с всички необходими технологии, за да предлага всички услуги на стандартните клиентски центрове на дружеството. В  него има осигурена и приемна с безплатен интернет и информация за услугите, излъчвана на ТВ екран, както и система за обратна връзка от клиентите.  

Целта е от услугите на концесионера на софийската ВиК-мрежа да се възползват и хората, живеещи в по-отдалечени места, обясни Арно Валто де Мулиак, изпълнителен директор на „Софийска вода“. Той преряза лентата и обслужи първите клиенти на мобилния център, който започна работата си от с. Владая.

В пътуващия център клиентите могат да получат информация за нови присъединявания, да открият партида или да променят собствеността на съществуваща, да подадат самоотчет, да потърсят информация или да подадат сигнал за ВиК услугите,  за водомерни, лабораторни и технически услуги, както и справки за отчитане, сметки и безкасови плащания. 

Над 10 души са се възползвали от мобилните услуги на "Софийска вода“ още в първия един час от посещението в близкото до София село.

Мобилният център ще посещава над 20 локации, извън София по предварителен график. Сред тях са кварталите Бояна, Княжево, Симеоново,  Драгалевци, селата Владая, Железница, Пасарел, Бистрица, Казичене, Мало Бучино, Волуяк, Обеля, Мрамор, Мировяне, Бусманци,  Доброславци,  Лозен,  Кремиковци, Чепинци, Световрачене, градовете Банкя и Нови Искър.

Графикът за посещенията е достъпен на сайта на "Софийска вода“ www.sofiyskavoda.bg, на безплатния телефон – 0 800 121 21, както и в сградата на кметството на населеното място.

Мобилният център е вторият етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото "Услуги по вода“. През юни "Софийска вода" стана първият ВиК оператор с  24-часова безплатна телефонна линия. Целта на дружеството е максимално да улесни потребителите като пести времето и средствата им и предоставя по-гъвкави и качествени услуги.

Още от Бизнес