Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Над половината фирми търпят загуби от онлайн измами

0 коментара
Над половината фирми търпят загуби от онлайн измами

Шест от всеки 10 фирми търпят същите или по-големи загуби от онлайн измами през 2017 г. в сравнение с предходната година. Това показва Глобалният доклад за измами и проверка на самоличността на технологичната компания "Експириън" (Experian), която помага на бизнес клиентите си в управлението на различни видове риск. Според представения анализ моделите на измами продължават да се развиват по целия свят като 72% от фирмите смятат, че това е нарастващ проблем.

Заради проблеми с идентификацията в борбата с онлайн измамите 71% от фирмите отказват повече сделки, отколкото би трябвало. Това не само води до загуба на продажби, но и до загуба на клиенти, които и без това изисква усилие да бъдат привлечени, сочи проучването, извършено сред над 5500 потребители и 500 бизнес мениджъри на 11 пазара по света.

Един от всеки четирима потребители е отказал транзакция, защото създаването на нов профил изисква твърде много информация, очертава анализът друг от проблемите с дигиталното преобразуване на фирмите.

Допитването показва още, че 35% от потребителите биха извършвали транзакции онлайн, ако има по-малко стъпки. Само 40% от фирмите са "много уверени" в способността си да откриват измами, а 52% от фирмите все още използват пароли за откриване на и защита от измами. Интерес към по-усъвършенствани мерки, които нямат влияние върху преживяването на клиентите в дигитална среда са проявили 75% от бизнеса.

Фирмите са единодушни, че по-точното идентифициране на клиентите ще доведе до реализирането на повече транзакции и съответно до повече приходи. 84% от бизнеса заявява, че с повишаване на сигурността в самоличността на клиентите, ще се понижи рискът от измами.

Тъй като компаниите като цяло преминават през дигитална трансформация, те признават значението на доверието в потребителя и на технологиите, които могат да доставят тази сигурност. "Доверието е валутата на цифровата търговия", заяви Катлийн Питърс, старши вицепрезидент Предпазване от измами и проверка на самоличността в "Експириън". „Измамите се развиват, а измамниците стават все по-находчиви. Откриването на измами изисква множество стратегии, включително по-добро разпознаване на клиентите", допълва тя.

Изводите от проучването показват, че потребителите очакват онлайн банки и търговци на дребно да направят всичко възможно, за да защитят информацията си и да осигурят сделките си. Почти седем от всеки 10 потребители одобряват протоколите за сигурност, когато извършват онлайн търговия, защото така се чувстват защитени. В същото време, те не искат да има повече стъпки, които да следват и да им се отнема повече от времето. Най-ефективните стратегии за предотвратяване на измами и проверка на идентичност трябва да дават сигурност на потребителите без да нарушават техните преживявания, сочи още изследването.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.