Като част от преговорите с мобилните оператори за намаляване на неустойките за клиентите, предсрочно прекратили договорите си, Комисията за защита на потребителите е постигнала споразумение с "Виваком" абонатите ѝ, отказващи се услугите, да плащат максимално три месечни вноски от подписания договор, който искат да анулират, независимо дали е едногодишен или две годишен.
Ако обаче на абонатите е предоставена отстъпка от цената на абонаментните планове или от пазарната цена на закупени от тях устройства, те ще трябва да върнат част от стойността на предоставените по договора отстъпки, съответстваща на оставащия срок на договора, съобщиха от Комисията за защита на потребителите в петък.
Тези промени ще могат да влязат в сила най-рано от май 2015 г. заради необходимите корекции в счетоводната политика и софтуерни програми на телекома за администриране на услугите.
До тази дата "Виваком" ще въведе изменения в общите си условия и индивидуалните договори със своите потребителите, според които максималният размер на неустойките за предсрочно прекратяване ще шест месечни стандартни абонамента.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Молба-Призив. Михаил Вашкевич; тел. 0882 273163, [email protected] .
До всички 900/деветстотин/жалбоподаватели, пострадали от измами, надписвания, огромни неустойки, направени от чуждестранната фирма „Глобул”/Космо България Мобайл ЕАД/. „GLOBUL става TELENOR”.Вълк - измамник сменя кожата, а ние, пострадалите, продължаваме да търпим шантаж, рекет, изнудване.
Предлагам на всички 900/деветстотин /жалбоподаватели да съзираме прокуратурата на РБ за престъпление срещу гражданите, да заведем колективен …
иск в Съда за нанесените марални и материални загуби от шантаж, рекет, измами от страна на фирма``ГЛОБУЛ`` на жалбоподавателите в размер на 900 000/деветстотин хиледи/лева, 900 жалби - 1000 лева за жалба.
До Софийски Раенен Съд
До Прокуратура Република България
До Министерство на вътрешни работи
До Държавна агенция”Национална сигурност”
/Прочети файл „Globul protest”/.