Ти си това, което четеш

Онлайн платформа предлага дигитални услуги на бизнеса

18:57 | 16 ноември 2017 | 0 коментара

Онлайн платформа за дигитални услуги за бизнеса като управление на автопарк, свързаност на продукти, проследяване на активи, използване на над 20 облачни услуги, пусна Мтел.

Изцяло автоматизираният портал ще позволява на клиентите му да заявят, платят, активират и управляват  изключително богато портфолио от облачни решения на едно място в интернет пространството. Порталът е локализиран на български език, а продуктите, предлагани в него, са насочени към бизнес клиенти. Потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.

На платформата има над 20 "облачни” услуги за бизнеса, разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. Предлага се широк спектър от решения – от софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до IT услуги като Microsoft Office 365 и антивирусна защита на e-mail, Wi-Fi мрежи и web сайтове.

"Следвайки своята амбиция да бъдем водещ телекомуникационен оператор и доставчик на цялостни технологични решения, ние поемаме в една логична посока, която ни превръща в изключително надежден и отговорен партньор за бизнеса в България. Мтел се стреми да покрие пълния спектър от телекомуникационни и IT услуги и считам, че със старта на новата платформа, ние не просто разширяваме портфолио си от продукти, но съдействаме за дигитализацията на бизнес процесите на нашите клиенти.”, заяви Михаил Семерджиев, старши мениджър "Фиксирани услуги” в Мтел, цитиран в корпоративното прессъобщение.

Още от Бизнес