Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Подписахме с МиГ за ремонта на 16 самолета

35 коментара

Договор за ремонт на 16 самолета МиГ-29 подписаха в сряда министърът на отбраната Веселин Близнаков и заместник-генералният директор на Руската самолетостроителна корпорация МиГ Сергей Цивильов.

Предвижда се да бъдат ремонтът да струва 48 милиона долара. Четири от самолетите са учебно-бойни. Срокът за изпълнение на поръчката е 30 месеца, но той може да бъде съкратен, каза руският посланик Анатолий Потапов, който бил говорил по този въпрос с Цивильов.

След церемонията министър Близнаков подчерта, че с парафирането на този договор се осигурява възможността самолетите да бъдат ремонтирани от техния производител, което означава, че това ще стане професионално и по най-добрия начин.

Средствата за ремонта на летателните машини са от бюджета на министерството за капиталови разходи и няма да възникне нужда от допълнително финансиране, отбеляза министърът на отбраната..

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

35 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. F-22 RAPTOR
    #37

    A TOVA DA VI GOVORI NE6O? KOJ 6E BUDE POBEDITEL V DIRECTEN DVUBOJ A ?

  2. F-22 RAPTOR
    #36

    ili iska6 sigurno da mi kaje6,4e i radarut na B-2 izlu4va signal a ?A znae6 li kolko struva B-2?

  3. Су-37
    #34

    "Radarut na F-22 ne izlu4va nikakuv signal be umniko.Zatova F-22 struva tolkova !"Ясно, колко знаеш за нещата - ко да кажа.Знаеш ли какво е "радар" и приблизително принципа на действие изобщо? Отговорът със сигурност е "не".Б-2 НАМА радар по принцип.Има само пасивна система за наблюдение, която по принцип не позволява засичане и насочване по въздушни цели. Той не носи въоръжение "въздух-въздух" изобщо.

  4. Су-37
    #33

    в момента се разработва модел, който да влезе в Ф-22-ката.Случайно да знаеш, че Ф-22 няма външни пилони за окачване на оръжие (за разлика от Ф-35 примерно)? Че всичко е скрито в корпуса, което не позволява да се използват по-големи като размер ракети. На Феникса крилцата малко пречат.

  5. F-22 RAPTOR
    #32

    A DRUGATA POLOVINA SA OT BIV6IQ VAR6AVSKI DOGOVOR.NQKOI DURJAVI SA GO IMALI NQKOGA NA VUORUJENIE,NO SEGA NE GO ISKAT KAKTO STANA V BIV6ATA GDR .

  6. F-22 RAPTOR
    #31

    ZA DA SNIMAT EK6UNI S NEGO V HOLIVUD !

  7. F-22 RAPTOR
    #30

    ,

  8. Иван
    #29

    Плащаме данъци за да ремонтираме разни ненужни 20 годишни бракми. Разни маргинали СУ, МИГ, ГАЗ и АЗЛК четат идиотски руски сайтове от рода на "Россия, родина слонов" и други такива и си пълнят главите с глупости. Другари, извадете си пари от джоба и си ремонтирайте с тях, ако искате и тачанка на Чапаев.

  9. МиГ
    #28

    Нали вече 2-3 пъти РСК МиГ трябваше да ремонтират, модернизират и т.н. самолетите. Нарушиха всички договори и изпуснаха всички срокове. Очевидно не са надежден партньор. Това за "професионализъм от производителя" са пълни глупости. Видя се техния професионализъм миналия път. Би трябвало нашето МО да ги е вкарало в списъка "ненадеждни доставчици" (не защото са руска фирма, а защото доказано от минал опит се вижда, че не си вършат работата). Сегашната сделка е пълен абсурд!

  10. Су-37
    #27

    Русия, Украина, Белорусия, Узбекистан, Туркменистан, Казахстан, България, Германия, Унгария, Румъния, Словакия, Индия, Ирак, Иран, Йемен, Малайзия, Сирия, Перу, Куба.Дори и САЩ си имат 21 бройки.А можеш ли да кажеш, Ф-15 къде са на въоръжения?

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.