Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Пропадна участък и от магистрала "Тракия"

Причината не е ясна, движението е само в едното пътно платно след Бургас в посока София

3 коментара
Пропадна участък и от магистрала "Тракия"

Пропаднал е пътен участък от магистрала "Тракия" в отсечката между Бургас и Карнобат в посока София. Точното място е км 347+700, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) в понеделник.

Пропадналото платно е затворено. Въведена е временна организация на движението, включително ограничение на скоростта до 70 км/ч до края на октомври, е посочено в съобщението на АПИ.

Това е поредният проблем, свързан със строителството на магистрали у нас. В началото на годината участък от магистрала "Марица" пропадна "стандартно" три месеца след окончателното откриване на третата изцяло построена българска магистрала.

Към момента обаче най-големи са проблемите с магистрала "Тракия" – започната по времето на комунистическия диктатор Тодор Живков и достроена от три правителства в най-новата ни история – на тройната коалиция начело със Сергей Станишев, първия кабинет на Бойко Борисов и кабинета на Пламен Орешарски.

Пропадналият участък

Строителството на 35-километровия участък между Карнобат и Бургас започна по времето на НДСВ и ДПС и приключи при тройната коалиция.

Отсечката беше пусната в експлоатация в началото на ноември 2006 г.

Строител на обекта е турското сдружение "Доуш – Еко".

До момента по тази отсечка от магистралата нямаше видими проблеми.

Точната причина за пропадането все още не е установена. Това се случва десет години след пускането на обекта в експлоатация, казаха от АПИ пред Mediapool.

Проблемната "Тракия"

Другият участък между Оризово и Стара Загора, строен по същото време, отдавна е на коловози, които не е ясно кога и как ще бъдат ремонтирани.

След Стара Загора до Нова Загора пътят пък е на вълни и с неравности, според шофьори, минаващи по трасето. Дефектите са отстранени са сметка на изпълнителя "Трейс", уверяват от пътната агенция.

Пак според шофьори неравности се усещат на места и в участъка между Нова Загора и Сливен, но те са значително по-малко спрямо отсечката Стара Загора – Нова Загора.

Магистрални участъци с дефекти

Проблеми имаше и с нови участъци от магистрала "Струма". Година и половина след пускането ѝ, магистралата се напука край Дупница. Причината беше активизирало се свлачище след интензивни валежи, което довело до преовлажняване на участъка, по информация на пътната агенция. Дефектите бяха отстранени за сметка на изпълнителя "ГБС Инфраструктурно строителство".

Два тунела на магистрала "Люлин", строена от турския консорциум "Мапа-Ченгиз" също протекоха скоро след пускането и се наложи да бъдат ремонтирани. Имаше още и активизиране на свлачище, което допълнително беше укрепвано. Първата построена магистрала, макар и само от 19 км, засега единствена не е показала дефекти с пътното платно.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Георги Бочев_deactivated_1495125538
    #3
  2. Lady Jane
    #2

    Разбрах, че пропадналата магистрала е започнало да се строи при комунистическия диктатор Живков, а повреденият участък е завършен при омразната тройна коалиция. Убягва ми, обаче, информацията при кое правителство е построен участъкът при Оризово, дето бил станал на коловози, както и кой е крив, че са протекли тунелите на "Люлин". Да не е случайно слънчицето ген. д-р Борисов?

  3. Българофил
    #1

    Причината не е ясна ли?! От ясна по ясна е! Причината е, че за строежа на магистралите се използват 1/3(най много) от необходимите пари, отпуснати от ЕС! Останалите отиват неясно къде! Кое построено от ГЕРБ не се руши и не се доремонтира впоследствие!? Посочете ми един строеж, или пътно съоръжение! Гарантирано от ГЕРБ! Така строим ние! Пак гласувайте за мутрите!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.