Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Тръмп смята да изхарчи 140 млн. долара за медийна агитация

1 коментар
Тръмп смята да изхарчи 140 млн. долара за  медийна агитация

Кандидатът за президент на САЩ Доналд Тръмп смята до провеждането на изборите да похарчи около 140 млн. долара за подкрепа на собствената си кандидатутар чрез агитация в медиите, съобщи Асошиейтед прес.

Според Джейсън Милър, представител на предизборния щаб на милиардера, 100 милиона от сумата ще бъдат предоставени за телевизионна реклама, а останалата част ще е за агитация в електронните средства за информация.

Изборите за президент на САЩ ще се състоят на 8 ноември.

Досега Тръмн е изразходвал значително па-малко средства за изборите от своята съперничка Хилъри Клинтън. По сметки на вестник "Вашингтон Пост" щабът на Републиканците е изхарчил от началото на президентската кампания за агитация около 90 млн. долара, докато щабът на Демократите и Клинтън е надхвърлил още през август сумата от 300 млн. долара за кампанията си.

Според последните социологически проучвания Клинтън изпреварва Тръмп с 4 процентни пункта. Сегашните запитвания дават 41 процента подкрепа за бившият държавен секретар и бивша първа лейди, а за милиардера Тръпмн ще гласуват 37 на сто от избирателите.

Идната седмица ще се състоят и първите телевизионни дебати между двамата претенденти за поста на Барак Обама.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    Политическа реклама: "Най-критикуваната реклама, защото опростява политическите проблеми и ги изтъква в определена светлина, като представя кандидата в нереален вид, за да може да бъде избран." Но това не е нищо в сравнение с пропагандата, която се използва по нашите земи. Представлява по-евтин вариант на политическа реклама, която си служи с лъжи, изкривена е и представя в опростен вид манипулативни прости изказвания, които засягат чувствата на гласоподавателите и често не търси подкрепа за партия или кауза, а има за цел да постави хората в ситуация на страх, паника, негативизъм.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.