Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Триумф за кампанията на Mediapool "Ти си това, което четеш", създадена от Saatchi&Saatchi София

Saatchi&Saatchi София бе отлична за "Агенция на годината" за 2017 г. по време на най-големия рекламен фестивал у нас

7 коментара
Триумф за кампанията на Mediapool "Ти си това, което четеш", създадена от Saatchi&Saatchi София

Кампанията на Mediapool.bg срещу фалшивите новини "Ти си това, което четеш", създадена от агенция Saatchi&Saatchi София, получи няколко награди, четири от които злато, на 18-тото издание на най-големия рекламен фестивал в България ФАРА.

Saatchi&Saatchi София, която е част от комуникационната група Publicis One, беше отличена и за "Агенция на годината", след като спечели общо пет златни награди, три сребърни и девет бронзови.

Златото е в категориите "Радио реклама", "Социални медии", "Дигитална кампания", "Интегрирана кампания – Социална, политическа, медийна реклама", "Медийна кампания - Социална, политическа, медийна реклама"; сребърните - в Art Direction, "Нестандартно използване на дигитални и социални канали", "Медийна кампания – Стоки", а бронзовите - в категориите "ТВ реклама и кинореклама " – Стоки и Услуги, "Прес реклама – социална политическа, медийна реклама", "Рекламен текст", Digital, "Онлайн реклама", "Интегрирана кампания – Стоки".

Златните отличия за кампанията на Mediapool са в категориите "Социални медии" (Създай фалшива новина); "Дигитална кампания" (Ти си това, което четеш); "Интегрирана кампания – социална, политическа, медийна реклама"; "Медийна кампания – Социална, политическа, медийна реклама". Кампанията, стартирала в началото на март тази година, печели сребро в категорията "Нестандартно използване на дигитални и социални канали" и бронз в категориите "Рекламен текст" и "Онлайн реклама".

В класирането за рекламодател на годината Mediapool.bg заема втора позиция, отстъпвайки само пред Загорка АД.


Тази година в рекламната надпревара се включиха общо 31 агенции и бяха подадени общо 273 заявки за творческите и медийните категории.

На второ и трето място в надпреварата за най-добра агенция са All Channels Communication, които спечелиха своите първи златни отличия и различни награди с кампанията "Крадецът" за продукта "Крадецът на вишни" на "Загорка" и за офисната боксова круша за Decathlon. На трето място в тазгодишния фестивал, който се проведе в Пловдив, е агенцията DDB Sofia.

Кампанията "Герои на деня", разработена от агенция Noble graphics за старта на новия мобилен сайт на "Дневник" , също получи редица награди, включително злато в категорията "Медийна кампания - социална, политическа, медийна реклама" и две сребърни награди.

Следва пълният списък с победителите в творческите и медийните категории:

Творчески категории

Категория "Филм"

"ТВ реклама и кинореклама – Стоки"

ЗЛАТО: Боксьорът, рекламодател: Национална лотария, агенция: Garlic

СРЕБРО: Рекламният блок на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: Животът има нужда от вкус, рекламодател: Загорка, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Името не променя съдържанието, рекламодател: Лидл България, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

"ТВ реклама и кинореклама – Услуги"

ЗЛАТО: Unlimited data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia

СРЕБРО: Винен туризъм, рекламодател: Лидл България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: Приказка за зимната ябълка, рекламодател: Лидл България, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Хиляди причини да вземеш кредит, рекламодател: Банка ДСК, агенция: Noble Graphics

"ТВ реклама и кинореклама – Социална, политическа, медийна реклама"

ЗЛАТО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts

СРЕБРО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia

Катеогрия "Други филмови формати"

ЗЛАТО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: LED Song, рекламодател: V-TAC Europe, агенция: NRG Creative Boutique

БРОНЗ: Покажи България, рекламодател: HUAWEI TECHNOLOGIES BULGARIA, агенция: Publicis Sofia

Категория "Радиореклама"

ЗЛАТО: Онова обаждане, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Категория "Пресреклама – социална, политическа, медийна реклама"

БРОНЗ: Остави телефона, докато караш, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Категория "Външна реклама"

БРОНЗ: Пешеходна пътека, рекламодател: Порше БГ, агенция: NRG Creative Boutique

Категория "Дизайн и текст"

"Корпоративна и бранд идентичност"

СРЕБРО: Багри, рекламодател: ресторант "Багри", агенция: FOUR PLUS

СРЕБРО: Make&Take Pizza, рекламодател: Make&Take, агенция: FOUR PLUS

БРОНЗ: Pet mall, рекламодател: Petmall.bg, агенция: Studio Enthusiasm

"Опаковки и етикети"

ЗЛАТО: Сира 2014, рекламодател: винарска изба Дамяница, агенция: Studio Enthusiasm

БРОНЗ: Make&Take Pizza, рекламодател: Make&Take, агенция: FOUR PLUS

БРОНЗ: Rose Diamond, рекламодател: Филикон-97, агенция: reforma

БРОНЗ: Happy Benjamino, рекламодател: Bio Benjamin, агенция: mërz punkt & Studio Enthusiasm Film Craft

ЗЛАТО: Видеонепиратството не е престъпление, рекламодател: София филм фест, агенция: DDB Sofia

ЗЛАТО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts

СРЕБРО: Боксьорът, рекламодател: Национална лотария, агенция: Garlic

СРЕБРО: Винен туризъм, рекламодател: Лидл България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: LED Song, рекламодател: V-TAC Europe, агенция: NRG Creative Boutique

БРОНЗ: Unlimited Data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia
Art Direction

СРЕБРО: Above and Beyond, рекламодател: Moto-Pfohe, агенция: ББДО груп/Графити ББДО

СРЕБРО: Остави телефона, докато караш, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Emergency Exit, рекламодател: METROPOLIS, агенция: ББДО груп/Графити ББДО

БРОНЗ: Cabinets of Wisdom, рекламодател: Brown-Forman, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Little Havana, рекламодател: Перно Рикар България, агенция: Garlic

БРОНЗ: Ти си това, което четеш, рекламодател: Saatchi & Saatchi Sofia, агенция: FOUR PLUS

"Рекламен текст"

БРОНЗ: Ако възрожденската журналистика беше жълта, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Категория Digital

"Уебсайтове, микросайтове и мобилни приложения"

ЗЛАТО: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

СРЕБРО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

СРЕБРО: Игра "Герои на деня", рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

БРОНЗ: Създай фалшива новина, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

"Онлайн реклама"

БРОНЗ: Ако възрожденската журналистика беше жълта, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

"Социални медии"

ЗЛАТО: Създай фалшива новина, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

ЗЛАТО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

СРЕБРО: Стикери "Героите на деня", рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

БРОНЗ: Годината на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

"Дигитална кампания"

ЗЛАТО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

СРЕБРО: Герои на деня, рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

СРЕБРО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

"Събития"

ЗЛАТО: Cabinets of Wisdom, рекламодател: Brown-Forman, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Volkswagen Passat GTE Launch, рекламодател: Порше БГ, агенция: B+RED
One-to-one Communication

ЗЛАТО: Крушата на Decathlon, рекламодател: Decathlon България, aгенция: All Channels Advertising

ЗЛАТО: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Коледен ваучер, рекламодател: Noble Graphics, агенция: Noble Graphics

БРОНЗ: Сандъкът на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: SAP, рекламодател: САП-БЪЛГАРИЯ, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: Червеният телефон, рекламодател: Mall Plovdiv, агенция: The Smarts

"Интегрирана кампания - Стоки"

СРЕБРО: Крадецът играе на едро, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: #излез, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

БРОНЗ: Chivas Venture и спасяването на пчелите, рекламодател: Перно Рикар България, агенция: reforma

"Интегрирана кампания - Услуги"

СРЕБРО: Decathlon Box Office, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: MyKi Santa Clause Hotline, рекламодател: Теленор България, агенция: DDB Sofia

БРОНЗ: Unlimited Data, Limitless you, рекламодател: Telenor Hungary, агенция: DDB Sofia

"Интегрирана кампания – социална, политическа, медийна реклама"

ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

СРЕБРО: Забранено за виждане, рекламодател: Сдружение "Коалиция за живот без тютюнев дим", агенция: The Smarts

МЕДИЙНИ КАТЕГОРИИ

"Нестандартно използване на съществуващи медийни формати"

ЗЛАТО: Рекламният блок на Крадецът, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ; Нюанси на синьо, рекламодател: FOX NETWORKS GROUP BULGARIA, агенция: McCann Sofia

"Нестандартно използване на дигитални и социални канали"

СРЕБРО: Създай фалшива новина, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

СРЕБРО: Търсенето на Емо, рекламодател: Теленор България, агенция: NEXT-DC

БРОНЗ: Игра "Герои на деня", рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

Ambient

ЗЛАТО: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

СРЕБРО: Крушата на Decathlon, рекламодател: Decathlon България, агенция: All Channels Advertising

БРОНЗ: WWF фризер, рекламодател: WWF, агенция: All Channels Advertising

"Медийна кампания – Стоки"

ЗЛАТО: Крадецът играе на едро, рекламодател: Загорка, агенция: All Channels Advertising

СРЕБРО: The Phone Call, рекламодател: Загорка, агенция: NEXT-DC

СРЕБРО: #излез, рекламодател: Порше БГ, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

"Медийна кампания – Услуги"
Няма награди

"Медийна кампания – Социална, политическа, медийна реклама"

ЗЛАТО: Герои на деня, рекламодател: Икономедиа, агенция: Noble Graphics

ЗЛАТО: Ти си това, което четеш, рекламодател: Медиапул, агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Bлaдo
    #7

    Бравос! Единственото ми опасение: дано "златото" и "среброто" да не са от некоя бижутерия на пЭЭфски ;-)

  2. Real ''Mickey''
    #6

    Уточнение от коментар 5 Като казвам "МейнСтрийм Медии(фейк нюз)", нямам прдвид че не можеш да научиш дори и истински новини от тях.(освен лъжите де) Проблема е, когато почнат да ги "анализират" и да "разясняват" истински новини......какво означават и защо се е случило, и да натякват зададената им пропаганда и "заключения"

  3. Real ''Mickey''
    #5

    Позволете ми, да не се съглася с това:- "ТИ СИ ТОВА КОЕТО ЧЕТЕШ" Аз примерно чета и МейнСтрийм Медии(фейк нюз) и такива медии които послушно и прилежно препечатват от тях...НО НЕ СЪМ ТОВА КОЕТО СА ТЕ!!!! "ТИ СИ ТОВА КОЕТО ЧЕТЕШ" важи само само тази първосигнална част от населението, за която най-големия довод при дискусия е: "Пише го във вестника":):):) Както по Татово им време в българия. МейнСтрийм медиите на тях разчитат:):)

  4. Коментарът е изтрит в 17:21 на 16 април 2021 от автора.
    #4
  5. olele
    #3

    Стига бе, нали постояно разпространвяахте фалшиви нови за платени тролове от Раша, а пък то бил ученик от Сливен!!! :)

  6. Коментарът е изтрит в 21:19 на 25 май 2018 от автора.
    #2
  7. В и К
    #1

    Бравус. Който чете реклами е...

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.