Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Заплатите на машинистите в БДЖ се вдигат с до 12.5 на сто

1 коментар
Заплатите на машинистите в БДЖ се вдигат с до 12.5 на сто

Заплатите на локомотивния персонал в "Българските държавни железници" се вдига до 12.5 на сто със задна дата от 1 януари 2018 г. Решението е на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ", съобщиха от държавните железници.

По този начин заплатите на всички служители в дъщерните дружества - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и "БДЖ-Товарни превози" ЕООД ще бъдат повишени.

Увеличението се определя в зависимост от заеманата длъжност и варира от 11 до 12.5 на сто, е посочено в съобщението.

Въведената бонусна система за локомотивния персонал в "БДЖ-Товарни превози" ЕООД се запазва, чрез което се поощравя коректното изпълнение на служебните им задължения.

Увеличението на трудовите възнаграждения на персонала е в резултат на проведените реформи и подобреното финансово състояние в "Холдинг БДЖ" и двете дъщерни дружества, се казва в съобщението.

То идва след като неотдавна директорът на "БДЖ Товарни превози" призна за голямо текучество сред машинистите, които напускат заради ниските заплати и отиват на работата в метрото или частните жп превозвачи.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    БДЖ има социална функция, като превоз и като работодател, но от много години генерира разходи, които надвишават приходите. Би трябвало да се помисли за закупуване на луксозни, туристически влакчета и влакове, които могат бързо да бъдат разтоварвани с машини. БДЖ трябва да се свърже с идеята за новия ниско тарифен превоз - намаления за "колективни билети", "наемане на влак по определено трасе" и т.н.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.