Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Лиляна Павлова: Асфалтът дава възможност на хората да имат храна

Държавата мина на сухи тренировки със снегорини, за да не ни изненада снега

84 коментара
БГНЕС

"Асфалтът създава възможност хората да имат храна. Това е по-важното”. Така министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова отговори на въпроса “Асфалтът яде лисе, пита опозицията” по БНТ.

Тя обясни, че определено магистралите са във фокуса, в приоритета на правителството, но далеч не са единственото, което се прави. “Увеличаваме пенсии, увеличаваме минимална работна заплата, работи се и в много други направления и сектори. Там... но не е нормално... имам честта и възможността да управлявам един ресор, едно министерство, което прави видимите, осезаеми неща. Нормално е те да засенчват останалите, въпреки че те също не са за подценяване и много се работи”, каза министър Павлова..

Тя изтъкна, че магистралите са важни, защото подобряват инфраструктурата, потенциала на държавата като транзит между Европа и Азия, създават работни места, създават икономическа активност и бизнесът работи.

Попитана "Това, което откривате сега, не го ли построиха другите преди вас?" тя отговори, че “фактите, цифрите говорят сами за себе си - 82 км магистрала започната и приключена, пусната в експлоатация в рамките на това правителство”. Отделно се работи по изграждането на още 300 км магистрали и скоростни пътища. Не са пренебрегнати и малките пътища, като се работи по 2500 км. “Това е една много сериозна програма за развитие на пътната инфраструктура, която покрива цялата страна спрямо нуждите на хората, на бизнеса, на икономиката”, изтъкна министър Павлова. .

Основният финансов източник за строителството на пътища са европейските фондове и заемите от международните финансови институции. Според министър Павлова това финансиране не бави построяването на магистралите, защото европейските средства имат много сериозни правила за прозрачност и изпълнение.

Министърът на регионалното развитие се надява първият сняг да не ни изненада и заяви, че не може да обещае, че навсякъде “ще е перфектно”, защото са зависими от фирмите.

“В ръцете сме, разбира се, на частния сектор, в ръцете сме на хората, които сме избрали, на които плащаме за готовност, но смятам, че създадохме добрата предпоставка. Открихме формално сезона за зимна готовност още на 5 ноември”, каза Лиляна Павлова.

Според нея никой не може да се оправдае, че държавата не плаща и не е уведомила фирмите, защото всеки един ден вече се плаща за мобилизация на техниката и материалите. Направени са и сухи тренировки, включително с изкарване снегорините на сухо на пътя. Целта е била да се види дали фирмите имат необходимата мобилизация, визия и яснота, посочи министър Павлова.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

84 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #84

    Asfaltbas,i soyle, asfalt kad1n onayladı, Asfaldistan buyuk cumhuriette.

  2. Анонимен
    #83

    "Асфалтът създава възможност хората да имат храна. Това е по-важното". След като го прекарах през Гугъл преводач се получи следното: "The asphalt gives the opportunity to Turkish truck drivers to have a sex on a very reasonable price", което ми се стори малко нетипично. Поизпотих се с англо-българския речник, и воала: ""Асфалтът създава възможност на турските тираджии да имат евтин секс". Това ли е по-важното?

  3. Анонимен
    #82

    лилянке, моме хубава, хубава още писана - т.е. гримирана, да ти изям ци..те.

  4. Анонимен
    #81

    Малката Фидоска, ако се напъне може да асфалтира половин България. Тогава ще има мноого храна. За герберските фирми.

  5. Анонимен
    #80

    наи-коварна разрушителка на узаконими гарайи-да рушим и на защото пак да да построим по неината гаида,дебела марла и проклетиа

  6. Анонимен
    #79

    С МАГИСТРАЛА ТРАКИЯ МНОГО МАЛКИ ФИРМИ ФАЛИРАХА ЗА6ТОТО БЯХА НА НИСКИ ЦЕНИ .ПЛЕВНЕЛИЕВ Е ВИНОВЕН

  7. Анонимен
    #78

    Станишев /2005-2009/ “ТРАКИЯ” Лот 1 Оризово-Ст.загора 38,7км 2008г. Лот 5 Карнобат-Бургас 35,3км 2007г. … “ХЕМУС” Шумен Каспичан 14км 2005г. “МАРИЦА” Харманли Любимец 16км 2007г. “СТРУМА” Даскалово-Д.Диканя 18км 2007г. ———————————————– ОБЩО – 122км 40% от Люлин Бойко Борисов /2009-2012/ “ЛЮЛИН” 19,1км 2011г. “МАРИЦА” Харманли-Любимец Любимец-Свиленград 31км. 2010г. “ТРАКИЯ” Лот2 Ст.Загора-Н.Загора 31,8км. 2012г. —————————————- ОБЩО – 81,9км А Люлин 40% от Станишев

  8. Анонимен
    #77

    АКТОР ДАЛЙИ НАД 5 000 000 ЛВ,КАДЕ ИЗБЯГАХА,ПРОКУРОРИТЕ КАДЕ СА ....ТРЕИС СА6ТО,А ЗА ХОЛДИНГА ДА НЕ ГОВОРИМ..

  9. Анонимен
    #76

    А НА ПОДИЗПАЛНИТЕЛИТЕ ПЛАТИХА ЛИ.....

  10. Анонимен
    #75

    Да, откриват се много нови работни места, за проститутки и магистрални банди.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.