Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Ръстът на интернет рекламата продължава, спад при офлайн медиите

0 коментара

Ръстът на интернет рекламата ще се запази и през второто полугодие на годината, което е в контраст като тенденция със спада в офлайн медиите. Това коментира Росана Лаво, медиа директор “интернет реклама” в рекламна агенция по време на дискусия, проведена в рамките на дванадесетия Фестивал на Асоциацията на рекламните агенции – ФАРА 2011 в курорта ”Албена”.

По думите ѝ, интернет дава ясната алтернатива за рекламодателите да видят конкретно как се разходват инвестициите и каква е степента на възвращаемостта им. “Имиджовата реклама остава едно много съществено перо на българския дигитален пазар. Банерната реклама формира 70% до 80% от инвестициите в интернет, като тази тенденция ще се запази”, прогнозира тя.

Според Лаво рекламодателите трябва да започнат да гледат на Фейсбук като на дългосрочна комуникация и канал, през който те да комуникират стратегически и дългосрочно, а не на кампаниен принцип.

Тя допълни, че и през първото полугодие на 2011 г. продължава да се наблюдава тенденцията на сериозен спад и отлив на рекламодатели най-вече от пресата (вестници), и в по-малка степен от списанията. Прогнозата ѝ е, че тази тенденция ще се запази.

“Офлайн изданията все повече наваксват пропуснатото, като акцентират в развитие на сайтовете си”, посочи експертът в интернет рекламата. Според нея, за да укрепят позициите си на пазара, е нужно те да развиват качествено онлайн съдържание.

Предпоставка за успешното развитие на онлайн медиите, според Росана Лаво, е доминиращото развитие на видео съдържание, което от своя страна ще улесни привличането на чисто телевизионните рекламодатели към интернет рекламата. Тя изрази очакванията си рекламодателите в традиционните медии да станат по-смели и да заложат на онлайн съдържание и видео рекламите.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.