Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

С е-фактури "Глобул" спести 86 тона хартия през 2011 г.

1 коментар

Общо 86 тона хартия е спестил мобилният оператор "Глобул" през миналата година благодарение на преминаването на над една трета от клиентите му към електронни фактури, презареждането на предплатените услуги с електронни ваучери и др. Само от отказ от хартиена фактура спестените количества са се увеличили с 60 на сто, съобщиха от телекома в сряда.

През 2011 г. над 34 % от абонатите на оператора не са ползвали хартиена фактура в сравнение с 24 на сто година по-рано. Освен това, 26% от презарежданията на предплатени b-connect ваучери през миналата година са направени по електронен път, благодарение на което са спестени близо 6 тона хартия.

 

"Глобул" е първият български оператор, който измерва екологичния отпечатък от всички аспекти на дейността си и прилага комплекс от мерки за ограничаването му. Компанията въведе редица инициативи с цел намаляване консумацията на енергия и ограничаване на количеството въглеродни емисии, отделяни в атмосферата. Въпреки увеличението на трафика в мрежата на оператора и нарасналото потребление на енергия през изминалата година вследствие на неблагоприятните климатични условия, парниковите емисии от дейността на компанията за 2011 г. са се увеличили само с 3,2%, което е минимален процент в сравнение със световната тенденция за ръст на CO2 емисии в сферата на информационните и комуникационните технологии, посочват от дружеството.

 

Чрез проекти за повишаване на енергийната ефективност в мрежата от базови станции на оператора, през 2011 г. консумираното дизелово гориво от станциите, които не са включени в електрическата мрежа, е с 12% по-малко в сравнение с миналата година, а количеството отпадъчни смазочни масла е намаляло с 34% на годишна база.

 

През миналата година "Глобул" стана и собственик на един от първите електромобили в България, с което затвърди имиджа си на екологично отговорна компания. В резултат от всички усилия на компанията в областта на екологичната устойчивост, 75% от българските потребители възприемат компанията като "зеления оператор на България” съгласно представително маркетингово проучване за 2011 г.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #1

    За да ги използва за рекламни материали ли? Човек кто влезне в офисите им и го заливат с всякакви рекламни материали! Така,че сметките за безполезни релками, няма икономия!

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.