Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

15-годишен пик на безработицата в САЩ

1 коментар

През декември 2008 г. броят на затворените работни места в САЩ е 524 000, което надмина песимистичните прогнози на икономическите анализатори, съобщават агенциите в петък.

Увеличението на безработните през декември е по-малко, отколкото през ноември, когато бяха отчетени 584 000 нови безработни.

Така загубилите работа в САЩ към края на 2008 г. достигат 2.589 милиона, което е 7.2% от икономически активното население. Това представлява 15-годишен рекорд. Очакванията бяха за 6.8% безработица.

Очакванията за 2009 г. са пазарът на работна сила в САЩ да бъде подкрепен от плана на Барак Обама за създаване на 3 млн. нови работни места.

Увеличаващата се безработица в САЩ означава, че ще бъдат намалени потребителските разходи, което ще има сериозно отражение върху брутния вътрешен продукт на страната, тъй като потреблението представлява две трети от американската икономика.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. bg
    #1

    Дано Барак успее,че Америка когато киха,светът се друса в треска.Дано сложи на място всички алчни акули.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.