60% от пътищата на България за в плачевно състояние, като за цялостното им възстановяване за следващите седем години за необходими колко 8 милиарда лева, а страната ни разполага с 200 милиона лева. Това каза в сряда директорът на агенция ”Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров пред Дарик радио.
”Всичко е свързано с много пари. За съжаление, виждате каква е ситуацията в държавата и ние сме принудени да работим също в тази ситуация при недостиг на финансов ресурс”, посочи той.
По думите му от агенцията са дали 15 млн. само за април и за май за изкърпване.
”Това са милиони квадратни метри кръпки, за да пригодим автомагистралите - първи, втори и трети клас - за движение; да ги изкърпим след зимата. Това са средства, които не са достатъчни. Ще ви дам един пример. С тези 15 млн. може да направим максимум 30 км нов път. За това стигат тези 15 млн", допълни Лазаров.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
15 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
този г-н лазаров здраво баламосва!
Това не е от сега,ами от пантивека,защото крадят парите и нищо не поправят. Направиха си милиони,а вие дремете и си ги преизбирайте да оберат и трохите-вие сте си виновни за всичко...И Боко не ви е виновен,защото сте си го избрали и си го държите още и той си е използвал добрите случаи...Катастрофите не са само от лошите пътища ами защото се пие и кара,защото се кара бързо от фукня,защото и колите не се карат на проверка,защото и книжките се вземат,като платиш без да караш курсове и т.н.-дълги и широки идиотщини,които няма скоро да се променят...
номер 11 - от такива идиоти като теб сме стигнали до тук!
Лъже Лазаров като дърт циганин. Над 350 млн. са само парите от винетките, плюс парите по ОП ,,Транспорт" на ЕС,плюс задължително!, дори малък, символичен, но процент от акцизите върху горивата /това последното за последно го прави правителството на мразения Костов/. Стават над милиард, и сметката се връзва. И е много прав 11 - ако не беше загробеното в АЕЦ, и още много откраднати, сега лошите пътища щяха да са нула, а не 60 %...Ако не беше лакомията царедворска, догановска и боко - цветановска. Гласувайте за мъчителите си, нещастни български шофьори. После псувайте наволя. Страшно ги трогвате лазаровците и босовете им, да знаете.
Ако не бяха пропиляни от БСП колосални средства за никому ненужната АЕЦ Белене, всички пътища на България щяха да са в отлично състояние.
Пътищата в БГ са един от основните постоянни източници на пари за крадене. Никой няма интерес те да се изграждат качествено, както и никой няма интерес от трайни и качествени ремонти. Постоянното кърпене не е предизвикано от бедност и недоимък, а от заинтересовани групировки, които са "абонирани" за ремонтни поръчки. Затова и всички мутро-олигарси направиха свои пътностроителни компании. И тези глупости за милиардите, дето ги разправя този чукундур, са подготовка на почвата за по-нататъшно крадене.
А Боко друго разправяше, ама той както винаги хал хабер си няма от нищо!
другара Тодар Живков Зa чиcлoтo 60% нeмa дa cпopим. Нo cмъpтнитe cлyчaи oт aвтoмoбилни кaтacтpoфи ca тoчнo 2 пъти пo-мaлкo oткoлкoтo бexa пpи Cтaнишeв, пpи дocтa пo-гoлeм aвтoмoбилeн тpaфик caгa. Oт тyк мoжeтe дa cи нaпpaвитe извoдa, кoлкo пapи чинaт внyшeниятa нa дoпиcкaтa.
Каква е ситуацията господин Лазаров? Трошите пари за една магистрала, а останалите пътища се рушат. Тakaва политика в интерес на кого е? Само не ми казвайте, че е в интерес на шофьорите на техните роднини, които пътуват с тях, на собствениците на автобусни и др. фирми за превоз.
Главни рушители на пътищата са тежките товарни камиони над 10 - 12 тона. Разрешете им да се движат само по магистралите и първокласните пътища, тогава цялата останала мрежа ще си отдъхне, което не значи да спрат ремонтите.