Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Адаптивен багер-товарач става атракция на изложение в Мюнхен

0 коментара
Адаптивен багер-товарач става атракция на изложение в Мюнхен

Мултифункционален багер-товарач с впечатляващи възможности ще бъде представен в Мюнхен на най-голямото изложение за строителна и минна техника - BAUMA 2016. Демонстрациите с машината Lännen 8800i Rail ще бъдат на щанд Kinshofer FM.613 между 11 и 16 април, съобщиха от дружеството "Геотрейдинг" АД, което е официалният дистрибутор за България на производителя Lännen Tractors Oy.

Към багер-товарача Lännen 8800i се монтират релсови колела отпред и отзад. Така оборудваният Lännen 8800i Rail се движи безпроблемно по коловози. Това, което отличава тази машина от стандартните багер-товарачи, е специалното ѝ приложение при подмяна на електрическото окабеляване при жп и линеен транспорт. Затова, освен с релсови колела, Lännen 8800i Rail е снабден и с хидравлично кабелно устройство отпред, което не само развива новия кабел на макарата, а и едновременно с това се навива старият, който трябва да бъде подменен. На машината е монтирана и стрела за вишка, на която е екипът, работещ по смяната на кабелите.

Всички предимства на Lännen 8800i Rail може да бъдат видени на изложението BAUMA 2016, където ще ги покаже демо оператор. Посетителите на изложението ще се уверят, че многофункционалната машина е силна, бърза и адаптивна с отлични качества и възможности да се справя с предизвикателни задачи дори на трудни офроуд терени.

"Машината наистина е впечатляваща. Посетителите на BAUMA тази година в никакъв случай не трябва да пропускат щанда на Lännen Tractors Oy, защото това, което ще видят, наистина си заслужава“, казаха от "Геотрейдинг" АД. Lännen 8800i Rail се използва във Финландия, Швеция, Норвегия, Балтийските страни, Русия и в Словения.
Багер-товарачът Lännen 8800i (без релсови колела) намира приложение при изграждането на тунели, строеж на метро, както и в минната индустрия. Той има 4-цилиндров двигател с работен обем от 4.9 л, хидростатична кормилна система LS Orbitrol, светодиодни светлини за работа през нощта, кабина с извито предно стъкло, което осигурява максимална видимост на оператора и камери, така че машината да се движи лесно и на заден ход.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.