Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Airbnb удари на камък с рекламната си идея за преспиване на Великата китайска стена

3 коментара
Airbnb удари на камък с рекламната си идея за преспиване на Великата китайска стена

Компанията за краткосрочно отдаване под наем на жилища Airbnb не можа да осъществи най-новата си маркетингова идея в Китай, след като регулаторните власти се обявиха против промоционална оферта за преспиване на Великата китайска стена, предаде Ройтерс.

Идеята бе критикувана и в интeрнет от хора, обезпокоени, че така ще бъдат нанесени щети на световната забележителност, допълва Франс прес.

Новината за състезанието "Нощ на Великата стена" подпали социалните мрежи в Китай. Критици заклеймиха инициативата като рекламен трик, който не уважава древните културни паметници.

Комисията за култура на област Янцин, където се намира стената, посочи в съобщение, че не е била предупредена за такова събитие и не е давала одобрението си.

Решихме да не продължаваме с това събитие, а работим по редица други предложения и инициативи, които представят Китай като дестинация, посочи във вторник Airbnb.

Конкурсът, обявен миналата седмица, прикани потребителите да напишат есе за преодоляването на културните бариери и изграждането на нови връзки.

Четиримата победители щяха да имат възможност да прекарат нощ в специална спалня, изградена в древна наблюдателна кула на стената, която Airbnb посочи, че е направена с консултациите на експерти в областта на запазването на културни обекти, така че да не се налага да бъде преместено "и едно пиронче" от стената.

Великата китайска стена е сред 28-те обекта от най-новия кръг конкурси, обявени от компанията. Конкурсите дават възможност да се спи например на Големия бариерен риф, легендарния бостънски бейзболен стадион "Фенуей Парк" или катакомбите в Париж.

Не за първи път компанията има проблеми с китайските власти. Преди трябваше да спира услугите си по време на политически чувствителни събития и да се съобразява със строгите разпоредби.

Миналата година компанията обяви, че ще започне да предоставя информация за наемодателите на държавните агенции в съответствие с разпоредбите, изискващи туристите да се регистрират адресно в полицията до 24 часа след пристигането си в Китай или да бъдат на хотел. Airbnb разширява дейността си в Китай и се надява да засили растежа си в най-населената страна в света. Миналата година компанията обяви, че ще увеличи над три пъти местните си служители и ще удвои инвестициите си в региона.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Bлaдo
    #3

    Светът се развива, nлъx... И названието на пУтината ти матушка рУсиъ не може! да бъде включено в нито едно изречение, в кое става дума за нещо хубаво или прогресивно...

  2. Коментарът е изтрит заради нецензурни думи или обиди.
    #2
  3. AIrbnb -по 2 статии на ден! Браво! Споменете и Юбер. И Илон Мъск и Тесла! И Гугъл. И Епъл. И Новия Световен Ред. Според който, само тези няколко компании трява да притежават 90% пазарен дял в света. Това са динозаврите, коите се прикреиват зад деморкацията, толерастията, насаждат джндъризацията, миграцията и т.н.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.