Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Airbnb започва проверки на всички 7 милиона обекта в списъците си

4 коментара
Airbnb започва проверки на всички 7 милиона обекта в списъците си

Компанията за отдаване на частни жилища под наем за кратки срокове Airbnb планира през следващата година да провери всички 7 милиона обекта, които са в списъците ѝ, предаде Асошиейтед прес.

Проверката цели да покаже дали имотите отговарят на основните стандарти за качество, дали снимките са точни, дали адресите и други детайли също са акуратни.

Ще се проверява за чистота, сигурност и основно оборудване.

Проверката ще приключи до 15 декември 2020 г.

Считано от 15 декември на настоящата година платформата ще преориентира резервацията на клиентите към нов обект или ще им връща парите, ако даден имот не отговаря на стандартите ѝ за качество.

До 31 декември платформата ще задейства 24-часова гореща линия в САЩ, на която гости, съседи и други лица могат да съобщават за проблем.

Такава гореща линия ще бъде задействана глобално догодина.

Считано от 15 декември платформата освен това ще разшири проверките на обекти, за които нейната електронна система подаде сигнал, че има нещо подозрително при резервирането.

Така например ще се поверяват резервациите за една нощ в големи жилища, за да се предотвратят неразрешените партита.

До тези мерки се стигна след трудна седмица за Airbnb. Миналия четвъртък при неразрешено парти за Хелоуин в имот, отдаван под наем през платформата в Оринда в Калифорния, бяха убити петима души.

Същевременно медийната група "Вайс" разкри измама, при която собственици на имоти настаняват клиентите в по-некачествен имот, като твърдят, че онзи, който те са резервирали първоначално, не е на разположение.

Клиентите, които се опитвали да си върнат парите заради това, имали проблеми, а домакините пишели лоши неща в коментарите за тях.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

4 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Преслав
    #4
    Отговор на коментар #3

    Не ми говори тъпотии, ами си извади задника от софийската кочина, има един огромен свят навън от който нищо не разбираш. Тоя бисер който си пуснал тук е поредното потвърждение. Airbnb, Uber, Lyft, Revolut, Monese... все неща от новата икономика с които днешният съвременен човек трябва да познава и ползва.

  2. edin.drug
    #3

    Преславо - не се напъвай. Като не вижда отзива, как отговаря? Пълно е с отговори, обяснения и благодарности. А когато си в чужбина и ти кажат да напуснеш квартирата веднага, какво те грее, че ще напишеш отрицателен отзив? Да не говорим, че "различните начини" на комуникация са налице от сравнително скоро и главно в развитите страни.

  3. Преслав
    #2
    Отговор на коментар #1

    Отново не си наясно с нещата, но пък обичаш да се изказваш. Няма как да те изгонят по средата на почивката, защото отзив даваш едва след като е приключила. Дотогава собственикът няма как да знае какво ще пишеш. Също така когато той пише отзив за наемателите собственикът не вижда отзива на наемателя и обратно. Има достатъчно начини за безплатни или почти безплатни разговори с цял свят, но няма сега да те уча. Ако ме помолиш учтиво мога да ти кажа много неща.

  4. edin.drug
    #1

    Последното описано безобразие на Airbnb се случи на мои близки и предполагам, че не е рядко срещана практика. Резултатът беше, че след половинчасов разговор с централата на Airbnb, която е в САЩ потърпевшите трябваше да заплатят и над 100 лв за разговора. А фирмата им даде ваучер за две нощувки в Европа, което далеч не покриваше неприятностите, хлебарките и телефонните разговори. Когато човек е "откраднал" няколко дена почивка от напрегнатото ежедневие - не му се занимава с оплаквания и мнения. Това собствениците на квартири го знаят и изнудват наемателите с изгонване насред почивката, ако туристите напишат отрицателно мнение.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.