"Аладин Фуудс" започва да предлага франчайз

"Аладин Фуудс" започва да предлага франчайз

Предприемачи вече може да ползват марката "Аладин Фуудс" (Aladin Foods) на франчайз, след като от тази година фирмата започва да прилага този бизнес модел за разширяване на позициите си във веригите за бързо хранене в България. От компанията обясняват решението си като поредна крачка след увеличения над пет пъти оборот в периода 2010-2015 г., за да се достигне до над 30 млн. лв. постъпления през миналата година.

Само през 2015 г. са били открити четири заведения от веригата, с което общият им брой става 28 в девет български града. В следващия месеци  половина ще бъдат отворени нови заведения в Кърджали, Пловдив, Благоевград и Горна Оряховица. Давайки марката си на външни предприемачи, от "Аладин" се надяват на още по-бурна експанзия.

Компанията инвестира не само в търговски обекти, а и в производствените си бази. Над 3 млн. лева е вложила тя в разширяване и обновяване на производствените си бази в с. Цалапица и в гр. Съединение, както и в нови заведения. Голяма част от инвестицията е вложена в единствената по рода си за България поточна линия за производство на арабски хляб. За година във фурната в Цалапица са произведени близо 13 млн. питки или иначе казано – изядени са 13 млн. порции във веригата. В транжорната се преработват по 14 тона пилешко месо дневно и по 6 тона месо за дюнери. Целта на инвестициите е повишаване на производствения капацитет, за да се задоволи непрекъснато увеличаващия се интерес от доставки на едро на произвежданата продукция – арабски питки, пилешко месо, пресни картофи и патентован сос "Аладин“.

Още от Бизнес

Проявите на расизъм на националния стадион бяха: