Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

"Амазон" детронира Гугъл като най-мощна марка

1 коментар
"Амазон" детронира Гугъл като най-мощна марка

Американският гигант в търговията онлайн Амазон (Amazon) изпревари технологичните компании Гугъл (Google) и Епъл (Apple) и оглави класацията за най-могъщите световни марки с оценка на бранда си от 315 милиарда долара. Това сочат обявените днес резултати от изследване на консултантската група Кантар (Kantar).

Според годишното изследване, наречено БрандЗед, групата, основана от Джеф Безос, е увеличила стойността на марката си с 52 на сто, за да достигне 315 милиарда долара.

Кантар и неговият собственик, британският гигант в сектора на връзките с обществеността Дабъл ю Пи Пи (WPP) подчертават в комюникето, че Амазон е увеличил стойността на марката си благодарение на "интелигентни придобивания, отлично обслужване на потребителя и способността да изпреварва конкурентите си, предлагайки богата екосистема на продукти и услуги".

Амазон се изкачи от трето на първо място, изпреварвайки миналогодишния лидер Гугъл, който сега е слязъл на трета позиция и марката му е оценена на 309 милиарда долара.

Гугъл е изпреварен и от Епъл, който запазва второто си място с 309.5 милиарда долара.

След лидерите в класацията се нареждат: Майкрософт (Microsoft), компанията специализирана в плащанията Виза (Visa), социалната мрежа Фейсбук (Facebook) и китайският гигант в търговията онлайн Алибаба (Alibaba).

Авторите на изследването подчертават, че класацията, която включва 100-те най-високо оценени световни марки, обхваща секторите на технологиите, финансите и търговията - области, които се носят на вълната на развитието на дейностите в интернет.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

1 коментар

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. анита хегерланд
    #1

    Глупости, първото място всъщност сега е единствено. Безос изпревари във времето конкуренцията, затова разполага с много ресурси, пари и реклама.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.