Американски учени разчетоха генома на XИВ

Американски учени разчетоха генома на XИВ
Американски учени обявиха, че са декодирали целия геном на вируса XИВ, главният причинител на СПИН при хората, съобщи ББС. Те се надяват, че откритието им ще помогне за разбирането на начините, по които действа вирусът, и ще ускори разработването на лечение. Специалистите от университета на Северна Каролина ще използват информацията, за да проверят дали могат да направят малки промени във вируса.

ХИВ носи генетичната си информация в по-сложни структури от някои други вируси.

Вирусът на СПИН, подобно на вирусите, които причиняват грип, хепатит С и полиомиелит, носят генетичната си информация като единична РНК, вместо като двойна ДНК. Информацията в ДНК е кодирана по сравнително прост начин, докато в РНК - по по-сложен.

РНК е в състояние да се нагъне в сложни модели и структури. Следователно декодирането на целия геном разкрива генетична информация, която преди това не е била достъпна и която вероятно крие отговор на въпроса защо вирусът се държи по определен начин.

"Ако вирусът не се развива добре, когато го "разстроите" с мутации, това означава, че сте засегнали нещо важно за него", обяснява Рон Суонстрьом, специалист по микробиология и имунология.

"Започнахме да разбираме и триковете, които геномът използва, за да може вирусът да не бъде открит от човешкия приемник", каза още Суонстрьом.

Според д-р Дейвид Робъртсън от Манчестърския университет разчитането на генома може да разкрие някои от протеините, действащи на ниво под структурите, които могат да изпълняват всякакви функции във вируса.

"Най-общо, ако успеем да разплетем структурите, можем да сравним системите на различни вируси и да получим нови знания за това как работят", допълва Робъртсън.

1. ГТ

Изнанадан съм да установя, че нямаш чувство за хумор.

2. разведчик

истина не умира, админ, спри да триеш истината!

3. vsichkoto spine

.

4. Клавдий Гален

Лечението на една болест на съвременно ниво изисква да бъдат изяснени много задълбочено взаимоотношенията между патогена и приемащия го организъм. Не всички носители на ХИВ боледуват, а и възприемчивостта към вируса, предаван при хетеросексуално сношение е различнда при различните раси. А че фармацефтичните компании зарибяват лековерните, в това няма съмнение !

5. Славейко

Невероятно, но факт. Ученият,който е помогнал на САЩ да създадат Стелт е руснакът Петр Уфимцев. Същият е дал и решението за откриването на "невидимия" Стелт. Резултат-сваления самолет Стелт в Сърбия преди 10 години.Можете да проверите по името.

6. Free Thinker

дето са модифицирали вируса, та от маймуни да се предава на хората

7. Нерон Велики

този онзи ли беше дето селските бабички играеха над остатъците му хоро докато селските музиканти им свиреха на акордеон...и какво от това? нима спечелиха войната? къде е Милошевич сега? нима им платиха за възстановяване на щетите? нима спряха независимо Косово?А руснаците само гледаха отстрани, изпратиха само 20 БТР-а на летището и после и тях ги разкараха!Руснаците са слаби, единственото за което и да искат и да не искат трябва да се намесят са случки в близката им орбита като Грузия например!

8. Американец

Бягаш по допирателната в отчаяното си рускопоклонничество.Става дума за държавата Русия бе ждрольо. Защо там не се извършват откритията в това е въпросът. Защо руснакът не помогнал на крмълските си господари да си направят стелт ами се затърчал да помага отвъд океяна? Е това ми е интересно да чуя как ще обясниш. А то в Америка всеки е отнякъде другаде дошъл, той или дядовците му. Но откритията стават в Америка.Тези за разгаданата антистелт технология (мълна легенда) ги разправяй на старата ми шапка

9. пак същия

За ХИВ/СПИН отдавна има лекарство (от 1986 г). Не ви лъжа, нито съм луд. Потърсете в Гуугъл ("Low dose Naltrexone" +HIV/AIDS) (целият израз в скобите) и няма да повярвате на очите си. Но е вярно!Който ползва що годе английски нека коментира.

10. ГТ

Геномът на ХИВ е разчетен още през 70-те години от екип от съветски учЕни.