Комисията за защита на конкуренцията остави без уважение жалбите срещу избора на "Обединение Магистрала Трейс" за строител на Лот 2 на магистрала "Тракия", съобщиха от антимонополния орган в понеделник.
Жалбите бяха подадени от гръцката строителна компания "Терна", класирана на второ място в търга на агенция "Пътна инфраструктура", и от австрийската "Щрабаг", която беше отстранена след отваряне на техническите оферти.
Комисията е преценила, че в процедурата за избор на строител на отсечката Стара Загора – Нова Загора от магистралата няма нарушение. Решението ѝ може да се обжалва в 14-дневен срок пред Върховния административен съд (ВАС).
"Обединение Магистрали Трейс" ("Трейс груп холд", "Пи Ес Ай", "СК 13 Пътстрой" АД, "Виа строй инженеринг" и "Пътно строителство" АД) спечели търга за строежа на отсечката Стара Загора – Нова Загора с цена от 137.868 млн. лева или 2.2 млн. евро за километър при предвидени в бюджета на пътната агенция 3 млн. Евро за километър. Цената им се различаваше със 110 млн. лева от втората най-ниска предложена оферта - 247.608 млн. лв от гръцката "Терна".
От КЗК съобщиха още, че са отхвърлили жалбата на дружеството "Осиек - Котекс" срещу откриването на процедура по избора на строител на Лот 3 на "Тракия".
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
4 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Любопитен съм кой въобще допуска тази компрометирана и компрометираща се с всяко свое участие фирма ЩРАБАГ за участие в търгове за обществени поръчки? Дали невероятните й успехи в изграждането на летище София - новият терминал, или пропадналият участък от шосето на Е79, или язовир "Цанков камък"? Няма ли кой да осъди един път тези мошеници, които срамят името на държавата си? Защото тогава при присъда за неизпълнение на възложена обществена поръчка тя не може въобще да участва повече и да омърсява …
търговата обстановка в България. Но очевидно австрийските социалисти си имат добра компания в корупирана им българска посестрима, която им гарантира поръчки срещу малки компенсации. Какво мислите по въпроса?
Ако някога си бил на запад от шоплъка, щял си да видиш множество обекти (в Австрия и Германия), построени от Щрабаг. На част от най-хубавите австрийски магистрали стои табелка "Построено от Щрабаг". Не знам как става така, че се срутват, падат, пропадат и т.н. техни обекти само в България. Убеден съм, че в тая работа има пръст некой Ганьо, което не прави виновна Щрабаг.
Какво развитие на казуса Тракия. През 2004 г. ръководената от жълтия кандидат дипутат председател Петко Николов КЗК отхърли жалбата на една направителстена организация срещу грабежа- магистрала Тракия, дадена на португалците от славния цар. Сега същият този Петко Николов избрат от тройната коалиция съща така угоди на новата власт като пусна търга на магистралата. Браво, това се казва независим регулатор!!!Независим от правото зависим от властта???
"Щрабаг" е сериозна фирма, чийто качество може да видете в европа , но не и у нас, където те гласува доверие на "анрешковците".Пътувам месечно по четири-пет пъти по магистрала Тракия до Бургас и Варна, най-лошо изпълнината отсечка е последната-Чирпан -СтЗагора, изпълнена от тези спечелили търга .Това е безобразие.!!!