Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

АПИ обеща ремонтите на виадуктите на "Тракия" да приключат до юли

От петък ще се кара само в едното платно на магистралата между 9-ти и 23-ти км

0 коментара
АПИ обеща ремонтите на виадуктите на "Тракия" да приключат до юли

Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) обещава до 1 юли да приключат ремонтите на петте виадукта на магистрала "Тракия".

Дотогава за поредна година от петък - 13 март, ще се пътува в едното платно на магистралата. Движението в близо 14-километров участък (между 9-ти и 23-ти км) ще се извършва двупосочно в обновеното през миналата година платно за Бургас.

За улеснение на трафика движението ще е реверсивно. Всеки петък от 14 часа ще има две ленти за Бургас и една за София.

В неделя, когато пътуващите се връщат към столицата, ще има две ленти за София и една за Бургас. От 14 часа в неделя до 10 часа в понеделник ще има две ленти за София и една за Бургас.

Реверсивно движение ще бъде въвеждано и при събирането на няколко почивни дни, като двете ленти в посока Бургас ще бъдат в последния работен ден, а за столицата в последния почивен ден.

Държавната компания "Автомагистрали" обещава да работи "изключително мобилизирано, за да може ремонтните дейности на петте виадукта по магистрала "Тракия" да завършат преди началото на активния туристически сезон - до 1 юли", е посочено в съобщението.

Ограничения за тировете

Камионите над 12 тона, които пътуват в посока Бургас, няма да имат право да минават по магистралата в 14-километровия участък. Те ще ползват обходен маршрут през Нови хан и Вакарел.

В момента дупките по този път се изкърпват. Планира се ремонтът на първокласния път І-8 да приключи следващата седмица.

Така от петък - 20 март, от 14 часа до 20 часа и в събота от 9 до 14 часа автомобилите над 12 т ще пътуват по първокласния път.

Отбиването на движението ще става при 5-ти км на магистрала "Тракия", а качването отново на автомагистралата ще е при 23-ти км - пътен възел "Вакарел".

Тежкотоварният трафик за София ще преминава по магистрала "Тракия".

Пренасочването на тировете се прави с цел повишаване на безопасността на движение и повишаване на пропускливостта в дните с интензивно движение.

Ремонтът на виадуктите струва 25 млн. лв.

Индикативната стойност за ремонта на горното строене на виадуктите е около 25 млн. лв. с ДДС.

Ще се направи ремонт на пътните плочи, греди, дилатационни фуги и тротоарни блокове, хидроизолация, асфалтова настилка, маркировка, нови предпазни парапети и мантинели.

Съоръжението при 13-ти км е с дължина 254 м, при 15-ти км - 322 м, при 17-ти км - 322 м, при 18-ти км - 242 м, а при 20-ти км - 404 м.

Продължава и ремонтът на долното строене на виадуктите. Към момента са изпълнени около 80% от дясното и близо 30% от лявото платно.

Ключови думи

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

0 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.