Устройство, което позволява на потребителите да избягват рекламните паузи по радио и телевизия, бе патентовано от Apple, съобщи официално на сайта си американското патентно ведомство, цитиран от “Мениджър”.
Идеята е, че по време на реклами потребителят ще може да слуша или гледа файлове, записани на съответния носител като устройството за игнориране само ще определя нежеланото за слушане или гледане съдържание и в края му автоматично ще превключва обратно на съответния тв или радио канал.
Освен това системата, разработена от Apple, ще може да запомня предпочитанията на потребителя, като отбелязва със специален знак, например, песните, които той не харесва. Така ще подбира съдържанието на файловете, които ще се излъчват по време на игнорираните рекламни паузи.
Компанията все още не е излязла с информация дали планира да използва новия си патент в някои от своите продукти.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент