"Ауди" с маркетингова кампания, вдъхновена от инцидента с колата на Лозан Панов

Снимка: "Ауди"

Българският представител на "Ауди" започна в четвъртък нова маркетингова кампания, вдъхновена от инцидента с липсващите и разхлабени болтове от едната джанта на автомобила на НСО, предоставен на председателя на Върховния касационен съд (ВКС) Лозан Панов.

Компанията пусна оферта във Фейсбук, от която е видно, че предлага на клиентите си комплект от един секретен и четири обикновени болта срещу 105 лева. Слоганът на кампанията е: "В случай че потрябват".

Както е известно, Военно-окръжната прокуратура отказа в понеделник да образува разследване по случая, приемайки, че болтовете от задната лява гума на "Мерцедес"-а на НСО, зачислен на Панов, са се саморазвили по време на пътуването му от Берковица до София, тъй като пътят бил с неравности и много завои.

Впоследствие "Капитал" съобщи, че от дистрибутора на "Мерцедес" за България са опровергали твърдението на разследващите, че техен специалист е заявил, че саморазвиването на болтовете е напълно възможно в тези условия. От "Силвър стар моторс" уточниха, че това е така, само ако преди това не са били затегнати. Тази част от становището обаче липсваше в постановлението за отказ за образуване на дело, подписано от полк. Спас Илиев.

Споделяне
Още по темата
Още от България