Български храни за първи път влизат в европейските магазини на "Лидл"

Български храни за първи път влизат в европейските магазини на "Лидл"

Традиционни български продукти като луканка, тиквеник, банички, апетитка и сирене ще се предлагат това лято в магазините на веригата "Лидл" в 18 европейски държави, сред които Швеция, Белгия, Дания, Испания и други. Типичните български храни стават част от специалната селекция "Балканската седмица“, която вече се предлага у нас и следва модела на познатите на клиентите на веригата традиционни регионални кухни като например "Гръцка“, "Френска“, "Американска“ и други, съобщиха от "Лидл България" във вторник.

Компанията припомня, че от стъпването си на българския пазар през 2010 г. работи с български производители по нови продукти и износа им в редица европейски държави.

"Балканската седмица“ е поредният пример за това, че "Лидл" осигурява на българските производители директна и конкретна възможност за експорт. В рамките на тази тематична седмица общо 13 продукти от шест български фирми ще достигнат до клиентите в 18 страни в Европа. Надяваме се, че западноевропейският потребител ще хареса продуктите, а "Балканската седмица“ ще се утвърди като традиционна за асортимента на веригата", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България"

По думите ѝ положителната оценка от страна на клиентите би довела до разширяване на продуктовата гама и обема на доставките.

"Балканската седмица“ в българските магазини на веригата включва разнообразие от над 20 млечни, месни, тестени и шоколадови изделия, сосове и алкохолни напитки от региона. Освен традиционни наши продукти, българските потребители ще могат да опитат типични балкански деликатеси като крем за мазане с люти чушки, колбаси, опушени с букова дървесина и риба в маслиново масло и много други вкусове от Румъния и Хърватска, допълват от компанията.

Още от Европа