Съдържание от Уебса

Българските ТВ реклами покоряват нови висини

Българските ТВ реклами покоряват нови висини

Спомняте ли си доброто старо време, в което гледахте спорт и с удоволствие чакахте рекламите? Да, тогава не бяха досадни, не се фокусираха изцяло върху опита не само да продадат нещо, но и да ни убедят, че без него няма да има утре. Тенденцията и идеята на родния ефир да показва скучни реклами, не е просто негов избор, а изискване на самите рекламодатели, следователно трябва да насочим вниманието си в тази посока.

И докато обаче някои брандове избират и залагат на определен подход, други в лицето на хазартната индустрия, продължават да откриват нови висоти и да ни демонстрират далеч по-висок професионализъм, какъвто се и изисква. Не е трудно да открием някои от големите букмейкърски къщи, които не само ангажират някои от най-големите агенции, но и се насочват много сериозно в изграждането на запомнящи се реклами.

Тайната на онези около 30 секунди до 1 минута, се крият в това да се покаже всичко, при това по увлекателен и забавен начин. Ето защо и до днес си спомняме реклами като "Кажи баба "Thank you!"" и още много други. Тайната на добрата реклама винаги е да бъде приятна, лека, достатъчно информативна и запомняща се. Точно по тази причина ще забележим, че не е необходимо да се използват някои от големите звезди, за да се спечели вниманието на аудиторията.

Ако обърнем внимание на рекламата на Уинбет казино няма да ни се наложи дори да се замислим какво ни показват. Идеята на оператора е да ни покаже, че правим прогнози почти навсякъде, а както ще забележим, синонимите като ритането на шишарки, както и нареждането на щайгите с плодове, са много добра препратка към онлайн казината, където най-често забелязваме наличието на подредбата на плодове, а що се отнася до спортните залози, там винаги е важно кога ще падне следващия гол.

Впрочем редно е да отбележим, че макар и да говорим за букмейкър, веднага ще обърнем внимание и на присъствието на онзи текст, който винаги напомня към отговорна игра, а освен това самият оператор дори предлага помощ на онези малко по-увлечени почитатели на това забавление. Ще открием и други интересни реклами, които внасят положителна емоция в нас, но ако трябва да бъдем честни, именно този бранд се е постарал да намери златната среда, рекламите не са прекалено натрапчиви и не са толкова скучни, че да ги пропуснем.

В случай, че се чудите, присъствието им в родния ефир, точно докато преминават и останалите реклами на продукти, забелязваме, че благословията за пускането на реклами на родните букмейкъри, както и на световните брандове, се случва умерено, не толкова агресивно и дори приятно. По-важното е, че когато забележим наличието на по-високо качество, все повече бизнеси ще намерят своето решение и ще покажат, че една реклама не трябва да бъде просто крещяща, а приятна и предразполагаща, както вече се забелязва в някои от основните лайтмотиви на няколко банки, верига магазини за черна и бяла техника, както и дори в селекцията на някои от основните телекомуникационни оператори.

Изборът също не е случаен. Ако една реклама е добра и представи всички много точни и ясни аспекти на даден продукт или услуга, тя автоматично събужда любопитството на бранда, а това ще накара дори и най-големите критици да се запознаят по-подробно с предложението или самата услуга. Имайки предвид постоянната им поява, при това в праймтайма, няма как да не искаме поне да бъде качествена, особено след като се зарежда на всеки 20 минути в даден филм или по време на предаване.

Все повече телевизии се стремят да предложат родното филмово и телевизионно творчество, бягайки по-далече от холивудското влияние, а с подобряването и на основните тенденции, няма как да останем разочаровани. Още е трудно да кажем, че ефирният ренесанс е започнал, но се движи в правилната посока.

Споделяне

Още от Бизнес

Къде му е мястото на Бойко Борисов?