Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Българският клон на "Лидл" въвежда нови стандарти при колбасите

Веригата е първата в страната, която пуска салами само с ръчно отделено месо

2 коментара
Българският клон на "Лидл" въвежда нови стандарти при колбасите

Българското подразделение на германската компания "Лидл" въвежда нови по-високи стандарти за качеството на колбасите собствена марка, които предлага. Всички колбаси от марките Pikok, Baroni и Dulano, както и от продуктовата линия "Родна стряха", вече се произвеждат без влагането на механично отделено месо, което води до намаляване използването на подобрители и сгъстители, съобщиха от компанията.

Веригата разширява и серията Clean Label, която включва месни продукти по изцяло чиста рецепта, без изкуствени добавки, което е иновация за българския пазар, посочват от компанията.

"Една от нашите цели е непрекъснато да разширяваме асортимента в посока предлагане на още по-качествени продукти по чисти рецепти, отговарящи на високи стандарти", коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на "Лидл България".

При механичното отделяне на месо, процесът се изпълнява машинно и под налягане, а получената суровина е с високо водно съдържание и ниска хранителна стойност. Това изисква влагане на повече консерванти, сгъстители и оцветители, за да се придаде форма и стегнатост на крайния продукт.

С използването само на ръчно отделено месо в колбасите от собствени марки, "Лидл" предлага продукти с автентичен и неподправен вкус не само във високия, но и в ниския ценови клас, осигурявайки оптимално съотношение между качество и цена.

"Лидл България" е пионер и при въвеждането на пазара на серия колбаси Clean Label, която включва месни продукти без изкуствени консерванти, овкусители, оцветители, без глутен или лактоза.

Продуктите под марка Pikok се произвеждат по нова технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални и се използват естествени консерванти. Всичките четири продукта от серията – шпеков салам, луканка, шунка и бекон, се произвеждат от български производители, посочват от компанията.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

2 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Milenca
    #2

    Лидл и Кауфланд имат общ собственик, но различен маркетинг и концепция. В Кауфланд щандовете се предоставят на различни търговци, а на Лидл на ограничен брой търговци, под контрола на фирмата. В резултат имаме по-ограничено предлагане, но общо взето ефикасен контрол върху качеството. Нека никой да не си мисли, че шоколадите в Лидл са супер, но само наивник може да си вярва, че ще си купи шоколад с качеството на Линд или Кот д'ор за 1,20лв за 100 г.

  2. zasvoimp
    #1

    Лидъл казва чао на химиците в храните.Дългосрочна стратегия, която увеличава лоялността сред клиентите.Така превзеха Европа

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.