Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Бързият влак София-Варна е дерайлирал край Търговище

3 коментара
Снимка: Юлияна Панова/Фейсбук

Вагон от бързия влак София-Варна е излязъл от релсите край Търговище. Информацията бе потвърдена от БДЖ. Ицидентът е станал край гара Дралфа. Пострадали няма.

Според бТВ е дерайлирал само последният вагон. В съобщението на БДЖ се говори за "спешен авариен ремонт на съоръжение от железния път".

Пред БНТ Юлиян Панова, която пътува във влака, разказа, че инцидентът е станал при преминаване от един коловоз в друг. Последният вагон не успял да смени релсите и застанал напряко на железния път.

"Това се е случи точно на жп прелеза до гарата и препречи пътя на колите, които чакаха влака да мине. Хората се организираха, преместиха пътниците от последния вагон в другите вагони и няма пострадали, тъй като се движехме с много ниска скорост. След час и нещо откачиха последния вагон и влакът потегли към София", заяви тя.

По данни на БДЖ инцидентът е станал 7. 22 ч. Последният вагон бил откачен и в 8.40 ч. влакът продължил. Движението в този участък е спряно. Изясняват се причините за инцидента. В местната районна прокуратура е образувано дело.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

3 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. ABV
    #3

    Знаете ли, че след 2030-35 в Европа ще спрат продажбите на автомобили с ДВГ. Знаете ли, че пробега на повечето налични електрически автомобили е много ограничен, а зареждането на батерията отнема около час. Знаете ли с какво ще се придвижват след 10-15 години тези, кото унищожава, вместо да развиват железопътният си транспорт - със zадунайски цигански каруци!

  2. ABV
    #2

    До там сме деградирали, че вече не сме в състояние да експлоатираме желизопътния транспорт по безопасен начин. Не минава и седмица без инцидент - някой влак да се запали или делейлира.

  3. Жо
    #1

    Когато 5 вагона преминават през стрелка и не дерайлират, а последният вагон дерайлира, причината (НАЙ-ВЕРОЯТНО) е тънки, остри реборди на колелата и износени езици на стрелката. Ребордът е издадената част на окръжността на колелото, която се търкаля от вътрешната страна на релсата и пречи на колелото да дерайлира. Когато ребордите са изтъняли и са се изострили от дълга експлоатация, те могат да "срежат" (да се проврат между езиците на износена стрелка). Ребордите трябва да се контролират на всеки 5 дни.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.