БДЖ даде теснолинейката Септември-Добринище за реклама

Брандираната теснолинейка, сн. БДЖ

Влаковата композиция, пътуваща по теснолинейката Септември-Добринище, се сдоби с нов външен и вътрешен вид, след като БДЖ отдаде вагоните за реклама на една от големите пивоварни у нас. От понеделник – 28 юни, влакчето, минаващо през едни от най-красивите планински места в страната, позеленява във визията на етикетите от бирите "Пиринско", съобщиха от държавния железопътен превозвач.

Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Държавните железници вече подобриха значително удобствата и вътрешния вид на спалните си вагони от София до морето, след като сключиха подобен рекламен договор с ИКЕА.

Какви са приходите на БДЖ от отдаването на влакови площи за реклама не се посочва.

Освен брандирането на влака, от "Пиринско" ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.

Пивоварната обещава и много изненади за пътуващите и организирането на специални игри и промоции за клиентите на БДЖ.

Споделяне

Още от Бизнес