С 15 лв. се увеличава и другият най-използван абонамент за пътуване с БДЖ – “Класик”. Той дава право на всички клиенти на железопътната компания да ползват намаление от 50 на сто от стойността на билетите и да ползват карти по отделни линии с 25 % намаление. От 30 лв. карта “Класик” скача на 45 лв.
Валидността на двата абонамента е година.
При останалите карти на железницата, които дават право на намаления или безплатно пътуване, няма промени.
БДЖ вдига с 5 на сто билетите за пътуващите с мотрисите “Дезиро” и цената на градските билети, като ги изравни с цените на автобусните превози в градовете. За София цената на билета за пътуване в градската част става 0,70 лв. и за останалите градски зони като Пловдив, Бургас, Плевен, Велико Търново, Шумен ще е 0,60 лв.
Промените на цените засягат основно билетите за влаковете на къси разстояния, уточниха от железопътната компания. Причината, която изтъква БДЖ за увеличението, е нуждата, която компанията изпитва, за да устои на конкуренцията на автомобилните превози. Като аргумент се посочва и поскъпването на горивата.
За честна и независима журналистика
Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.
1 коментар
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.
Източването, изсмукването, ограбването, разсипването, доенето, криминалното загробване на БДЖ в интерес на партийките, е в ход вече 17 години. Механизмите са много, участниците - все от върха на компанията. Един от любимите похвати, усвоен в килиите на Врачанския затвор, е да се натика композиция на даден бизнесмен в трета глуха и да се пусне по направлението само ако той се откупи. Има стотици далавераджийски пинизи, които бившите и предстоящи пандисчии-ръководители прилагат. При това не си прощават …
и помежду си - с всяко разместване по върховете следва изхвърляне на кадри, при това някои от тях абсолютно невинни професионалисти, но кой ти гледа съдбата на отделната човекоединица в България... ЖП делото у нас е на равнище първобитнообщинен строй, и има десетки години да минат, докато по релсите зафучат скоростни експреси - чисти, елегантни, евтини. Дотогава БДЖ сащо като другите държавни мастродонти ще създава класа на богаташи - корумпирани, престъпни и дълбоко вредни за обществото типове, чието място е обратно в килиите. А най-добре е някои от тях да изчезнат въобще от хубавата ни земя, за да не я мърсят.