Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ мисли за германска технология срещу гратисчиите във влаковете

14 коментара

Вариантите за въвеждане на новата германска резервационна система за продажба на билети за жп превоз у нас ще обсъдят в началото на декември ръководствата на БДЖ и “Дойче Бан” (Deutsche Bahn), съобщиха във вторник от Министерството на транспорта. На 6 и 7 декември вицепрезидентът на германските железници Ото Висхой ще посети България и ще представи резервационната система, с която работят в “Дойче Бан”. БДЖ има сериозни проблеми с нередовните пътници по част от дестинациите си до близките на столицата градове. При планирани проверки на железопътната компания беше регистрирано, че половината от пътниците в някои влакове се качват, без да са си закупили билет.  

При посещението си в България в началото на декември, Ото Висхой ще бъде придружен от експерти в областта на енергетика и телекомуникациите, които ще помагат логистично за работата на новите дружества на Националната компания “Железопътна инфраструктура” (НКЖИ), които ще управляват електропреносната и телекомуникационната мрежи на държавната компания.  

Министърът на транспорта Петър Мутафчиев, заедно с директорите на БДЖ Олег Петков и на НКЖИ Антон Гинев участват на международното специализирано изложение за железопътен транспорт “Райлтек 2007”, което се провежда в Германия от 12 до 14 ноември. Българската делегация е представила проекта за изграждане на Интермодален терминал в София и е коментирано евентуалното участие на германски фирми в бъдещия конкурс за представяне на логистичното обслужване на терминала.

Преди седмица НКЖИ и Австрийските железници подписаха договор, според който австрийската компания ще помага за реализацията на проекта.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

14 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. bylgarin
    #15

    да не би случайно да работи на газ Циклон-Б?

  2. konfucius
    #14

    Oh, nesmakata sistema ne stava... imam opit az s neia s nemskata sistema :)

  3. Забележко
    #13

    Немската система работи с течен водород получен с ядрена технология... абе сложна работа

  4. Ханс
    #12

    ще работи в България ако се внесат достатъчно количество немци, които да я използват.

  5. Hans von Blauerkrantz
    #11

    Pri nemskata sistema vlakovete spirat mejdu spirkite, taka che gratischiite nyama kak da se kachat. Hitro ?

  6. A.V.
    #9

    нито за влак, нито за трамвай.

  7. RAN
    #8

    Вересия никому !!!

  8. Лондонската
    #7

    Съвсем проста работа!Да сте видяли някой да влиза без билет на кино?

  9. !!!
    #6

    4-4-2

  10. пирон
    #5

    За универсиада 1968година в София отмениха кондукторите по трамваите и насила накараха хората да изгубят навика да си купуват билети, разчитайки на социалистическо самосъзнание.Докато не прекъснете връзката между вагоните на перон и не сложите гаров полицай и касиерка в подвижна касова бутка,нищо няма да направите.Явно е че там трябва да слагате за касиери -аматьори, защото дългогодишните касиери вече имат мазоли на бедрата си,и не са съгласни да стоят на течение заради интересите на БДЖ.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.