Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ ще се спасява с по-добра логистика и оперативно управление

5 коментара
БДЖ ще се спасява с по-добра логистика и оперативно управление

Държавните железници имат да решават освен финансови и социален проблем, тъй като в тях работят над 10 хил. души, които хранят семейства и не са виновни за кризата, в която БДЖ се намира по обективни и субективни причини. Това коментира транспортният министър Данаил Папазов пред БНР в неделя.

 

Това изливане на средства, което е извършено през последните години, наливане на държавни средства, не е довело до никакви резултати, а напротив, резултатите се влошават, защото без реални мерки по преструктуриране на самата фирма няма как да се случи – децентрализация трябва да се направи, за да може по-малки звена да бъдат управлявани много по-оперативно и по-правилно, заяви министърът.

 

Папазов заяви, че към средата на юли пресрочията към кредиторите на БДЖ са около 172 млн. лв., а общите задължения към 1 юни са били 709 млн. лв. Той подчерта, че публичните вземания са 108 млн. лв. към Национална компания" Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) днешна дата: Заради това там съществува възможност по по-лесен начин с размяна на дълг срещу собственост да се оправи този дълг, припомни министърът намерението да се прехвърлят атрактивни сгради и почивни бази от активите на железницата към НКЖИ.

 

Проблемът е, че всяка наша стъпка трябва разрешение от кредиторите. Много тежки са преговорите с тях, защото този диалог е бил нарушен през последните месеци, посочи Папазов.

 

По думите му никой не може да помогне на "БДЖ - Товарни превози", ако "сами не си направят своята логистика и предложения към клиентите, без да им предложат по-атрактивни условия и да бъдат по-гъвкави в цените".

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.

5 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #5

    БДЖ нямат да решават никакъв социален проблем. Социалните проблеми ги решава МТСП. Ликвидация или приватизация без социални ангажименти. На съкратените - социални помощи.

  2. Анонимен
    #4

    Платете на един немец от немските железници да дойде за една година и да въведе тяхната организация. Стига балканско творчество че на нашия гръб се пише.

  3. Анонимен
    #3

    комунистически глупости на търкалета. "бдж сами ще се оправят" - ако можеха, досега да са го направили!

  4. Анонимен
    #2

    Може и така да е, но не трябва да се пропуска и още едно нещо.Времето в тази система е спряло някъде около 1989 г.Цари абсолютно безхаберие по всички нива.Никой не прави нищо, освен да завърти някоя далаверка - я покрай покупка или ремонт на вагони, я контрабанда на цигари и други разни неща, я кражби на гориво и какво ли още не.И после ръководството е виновно.То не че е невинно, затънало е до гуша и то, няма спор за това.Проблемът обаче е, че вече е 2013 г. и условията са малко по-други.Вече не

  5. Анонимен
    #1

    "Спасението на давещите е в самите тях" - казва министърът. Така ръзсъждаваше Дянков и Московски, а тяхното протеже Владимиров претворяваше в дела заръката. Имам усещане че морският министър остава старото ръководство на БДЖ (без Владимиров) да досъсипе предприятието "со кротци и со благо".

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Подкрепете Mediapool.bg с 5€, за да разчитате и занапред на независима, професионална и честна информационно-аналитична медия.