Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ “Товарни превози” няма да се продаде за по-малко от 100 млн. лв.

7 коментара
БДЖ “Товарни превози” няма да се продаде за по-малко от 100 млн. лв.

БДЖ “Товарни превози” няма да бъде продадено за по-малко от 100 млн. лв. Това стана ясно от думите на новия министър на транспорта Кристиян Кръстев. Той заяви, че няма да допусне БДЖ “Товарни превози” да се продаде на безценица.

Ако се стигне до приватизацията, то цената ще е на адекватна пазарна стойност, но не по-ниска от разписаната от Агенцията за приватизация, каза Кръстев, без да посочи стойност.

Процедурата за продажбата на “БДЖ Товарни превози“ бе удължена до 28 март по искане на двама от четиримата кандидати. Румънската “ТД Феровиар Груп Роман“ и австрийската “Донау Финанц“ поискаха още време за оглед на активите и за изготвяне на обвързваща оферта. Твърди се, че те са по-сериозните кандидати в сравнение с Първа инвестиционна банка и дружеството на братя Домусчиеви “Българиан Карго Експрес“.

“Идеята за самата приватизация е за рефинансиране на дълговете и оздравяване на дружеството. Няма да чакаме последния ден за приватизация, да видим дали ще има такава и дали офертите са адекватни. Паралелно работим за оздравяване на БДЖ”, добави транспортният министър, без да набележи конкретни стъпки за това.

Той обеща, че няма да спира нито един от започнатите проекти от предшественика си Ивайло Московски и всичко ще се движи на максимални обороти.

Чака се Министерството на финансите да каже дали може да се подпишат договорите за магистралата от София до Калотина и за Северната скоростна тангента на София, уточни Кръстев. Двата проекта се финансират със средства по оперативна програма “Транспорт”, чийто бюджет е изчерпан.

Кръстев съобщи, че ще има двама заместници. Той е предложил на премиера досегашният Валери Борисов, който отговаряше за електронното правителство и информационните технологии да остане на поста си. Второто му предложение е за жена, служител на Министерството на транспорта. До края на седмицата ще е ясно дали предложенията му ще бъдат одобрени от премиера Марин Райков.

Кристиян Кръстев заяви, че не смята да прави никакви рокади в администрацията. “Трябва да направим плавен и спокоен преход към избори, без да всяваме смут в цялата администрация. Познавайки системата, бих апелирал колегите да работят спокойно и да не се притесняват”, добави още транспортния министър.

Ивайло Московски определи като правилно решението да бъде назначен досегашният му заместник за министър. Той му пожела успех и “да не слушат всякакви политически спекулации от който и да е, а да се концентрира професионално”.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

7 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #7

    "Според плъзнали по коридорите на властта информации той бил твърде близък до мултимилионера Кирил Домусчиев" е познайте кой ще купи БДЖ - Дружеството на братя Домусчиеви “Българиан Карго Експрес" Няма управия и това си е!

  2. Анонимен
    #6

    "Според плъзнали по коридорите на властта информации той бил твърде близък до мултимилионера Кирил Домусчиев" е познайте кой ще купи БДЖ - Дружеството на братя Домусчиеви “Българиан Карго Експрес" Няма управия и това си е!

  3. Анонимен
    #5

    Според плъзнали по коридорите на властта информации той бил твърде близък до мултимилионера Кирил Домусчиев. „Какво значи да съм зависим от Домусчиев”, попита риторично репортера на 19 минути, който му зададе въпрос за обвързаност новият министър.

    „Естествено, че се познаваме около работата ни с Български морски флот”, допълни Кръстев. Интересно е, че от министерската биография на ямболията в медиите услужливо отпадна неговата битност на шеф на Пристанище Варна. Вероятно точно заради връзката,

  4. Анонимен
    #4

    Вижте професионалната автобиография на кръстев и ще разберете, че това НЕДОРАЗУМЕНИЕ винаги е било в ДАЛАВЕРАТА. Как може едно момче, което започва трудовия си път като специалист човешки ресурси в провинциален вестник, изведнъж да стигне до яслите на държавната баница. НИЕ ЗНАЕМ, НО ЩЕ ИЗЧАКАМЕ ОЩЕ МАЛКО:)))

  5. Анонимен
    #3

    За двата месеца докато беше зам. министър на транспорта с ресор БДЖ, Кристиян Кръстев не придприе елементарни действия за да се запознае с ТРАГИЧНОТО състояние на БДЖ. Същевременно Кръстев беше уведомен от няколко източници за КОРУПЦИОННИТЕ ПРАКТИКИ на триото Владимиров-Занчев-Джуров, но НЕ ПРЕДПРИЕ никакви действия. Какво може да се очаква от Кръстев сега? Нищо. Просто парите, които прибираше Московски от корумпираните в БДЖ, сега ще се прибират от Кръстев.

  6. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #2
  7. Анонимен
    #1

    Как работи Кристиян Кръстев за оздравяването на БДЖ? Като закриля ОРГАНИЗИРАНАТА ПРЕСТЪПНА ГРУПА В БДЖ ли? Като е опънал чадър над корумпираните Владимиров, занчев и Джуров. Така ли оздравява БДЖ Кръстев? КРЪСТЕВ, УВОЛНИ НЕЗАБАВНО КОРУМПИРАНИТЕ ОТ БДЖ, ЗАЩОТО ТИ ЩЕ СИОТИДЕШ МНОГО БЪРЗО.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.