Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

БДЖ вади кушет-вагоните от употреба

14 коментара

БДЖ изважда кушет-вагоните от композицията на нощния влак от София до Кардам на 13 март, съобщиха в понеделник от железопътната компания. На 14 март спира движението на кушет-вагони в обратната посока от Кардам до София. Мярката е част от мащабната кампания на железницата да извърши комплексна техническа проверка на този тип вагони, които се движат в състава на нощните влакове. Вече е спряна продажбата на билети по линията между София и Варна. Пътниците, които имат вече закупени билети за кушет-места, ще бъдат настанявани в спални вагони, без да доплащат разликата в цената, поясниха от дружеството превозвач.

От вторник се преустановява и продажбата на кушет-места в нощния влак София - Русе. В обратната посока от Русе до София кушет-вагони спират да се движат от 14-ти март.

От 12 март места в този тип вагони ще спрат да се продават по линията Русе – Пловдив, а ден по-късно се спира движението им в обратната посока от Пловдив до Русе. От БДЖ поясниха, че в движение остава само един кушет-вагон в състава на нощните влакове между София и Бургас. От състава на композицията ще бъде изваден вторият кушет-вагон. Продажбата на местата за кушет-вагона по линията София - Бургас и обратно ще бъде спирана поетапно на 13 и 14 март.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

14 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Aleko
    #15

    един-два вагона от извадените от употреба да бъдат запалени, за да се види как горят и дали се огъват стоманените им конструкции.

  2. www
    #14

    predi 2-3 godini imah idiotskoto neblagorazumie da patuvam s vlak ot sofia do budapeshta. nyama takova prejivyavane, vervayte mi. beshe po koleda, kum -15 gradusa. nyamashe nito edin prozoretz, koyto da se zatvarya, tupchehme vestnitzi da zapushvame dupkite, posle estestveno koledata ya prekarah na leglo i antibiotitzi. no edno neshto nikoga nyama da zabravya - dovolno uhileniya shavner, koyto ni posreshtna na kachvane, durjeshe malko chuvalche s durva i kaza :"super, kolko durva mi dadoha toya put, tryabva da stignat do Paris" !!!?!?!?!?!?!?!

  3. RAN
    #13

    между спален и кушет вагон:Салният вагон има във всяко купе три легла едно над друго, а срещу тях зад завеса окачалки за дрехи, барче и умивалник за студена и топла вода (!),горе - полица за багаж.Стената и вратата къмкоридора са плътни и непрозрачни.Кушет-вагонът е обикновен второкласен въгон, на който горните полици за багаж са превърнати в легла, а облегалките на седалките се завъртят на 90 градуса и се превърщат във втори ред легла като така общо стават шест. Сагласно международна конвенция,

  4. Aleko
    #12

    като българите. Повярваха, че два небостъргача могат да се нагреят от пожари толкова равномерно, че да се сринат идеално вертикално. Поне единият да беше се килнал поради малка разлика на температурите, т.е. устойчивостта на различните опори.

  5. gringo
    #11

    za vsi4ko sa vinovni upravlava6tite - naso4iha spalnite vagoni za moreto i dadoha ku6eti, taz duma ne ya razbit am. da ne govorim za mizeriata v ku6etite. a studa se goni s otoplenie - naprimer koduktorite da se otoplyavat kolektivno v tehnoto kupe s turisti4ewski gaz kotlon. uhaaa

  6. Пантелей Пътник
    #10

    Татко Сталин беше прав - няма човек, няма проблеми.Ако закрият БДЖ - вече ограбено, бастисано и лишено от смисъл - няма да има проблеми на дълбоко корумпираното му нахално и безочливо просташко ръководството с обществеността на Република България. Няма да има критики, разследвания за кражби и схеми, няма да лъсне истината за баналната повтаряща се многократно в 130 годишната ни история покупка и на бракувани вагони - убийци и съответно прибрани пари от частни, безлични и неотговорни негодници,

  7. ДИМИТЪР ШОПОВ
    #9

    са от около 40-45 години. Отопляват се с печки на въглища и вратите им са заключени, тъй щото ако вземат да пламнат никой да не може да излезе. Това е положението.

  8. TNT
    #8

    Очевидно проблемът е бил в техническата изправност на инсталацията. В противен случай такава мащабна проверка не е необходима!!!

  9. TNT
    #7

    Кушет вагоните са на отопление с ток. Спалните са на твърдо гориво. Това е уточнение по първото мнение.

  10. въпрос
    #6

    Моля, някой да поясни с какво се различават от спалните. Не съм пътувал с влак.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.