БДЖ започна да печели от реклама, създаваща цветно настроение в спалните вагони

Цветно и лятно настроените в спалните вагони на БДЖ създава рекламна кампания на националния жп превозвач и световноизвестната марка за обзавеждане ИКЕА. Интериорът на спалните вагони е освежен с асортименти на компанията, а брандирането е част от маркетинг стратегията на националния железопътен превозвач за отдаване на площи във влаковете с рекламна цел.

Обзавеждането на спалните вагони с цветни аксесоари придава на кабините домашен уют и допълнително лятно настроение на пътниците в спалните вагони при пътуването им от София до Бургас и Варна.

Купетата са наименувани с различни забавни имена като "Синята лагуна", "Лятна мечта", "Летни моменти", "Цветно лято" и "Ваканция". Във всяко купе пътниците ще открият както много лятно вдъхновение, така и забавни стикери с надписи: "Ела, изгрей“, "Домът е там, където си в отпуск“ и други.

С обновени интериори ще пътуват всекидневно по един спален вагон в посока на нощните композиции, които се движат между столицата и морските градове, съобщават от жп превозвача.

Още от Бизнес