Протестът се организира заради бездействието на МРРБ и неудовлетворяването на исканията на шофьорите.
По думите им документът е неприложим, остарял и фирмите винаги са в нарушение. Още при закупуването им от западните заводи машините се оказват по-тежки от заложените стандарти. Парадоксът е, че документът, който действа у нас, задължава превозването на товари с 10-15 тона под заводските стандарти на машините. Впоследствие се оказва, че се работи с 30% от натоварването, което конструкторите са определили за допустимо и което е разрешено с европейските директиви. Ако обаче се използва пълният капацитет на техниката, фирмите търпят загуби заради солените глоби.
Шофьорите искат в наредбата да отпаднат изискванията за тежките машини, като се направи нов нормативен документ, специално за тях.
От регионалното министерството обясниха, че Наредба 11 отразява изискванията на европейското законодателство и нямат намерение да я променят.
За честна и независима журналистика
Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
0 коментара
Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.
Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.
Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg
Прочетете нашите правила за участие във форумите.
За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.