Над 52 000 клиенти на ЧЕЗ са се регистрирали от 2009 г. досега за получаване на SMS-известие за изтичащ срок за плащане на сметката, след който предстои спиране на захранването, както и с информация за фактурата, съобщиха от дружеството в четвъртък.
Само през 2013 г. желаещите да получават подобни известия са били над 11 хиляди, което е увеличение с 62.5 на сто спрямо година по-рано. По думите на шефа на "ЧЕЗ Електро България" Кремена Стоянова това е доказателство, че подобна услуга е все по-необходима на потребителите.
През 2013 г. доставчикът е изпратил над 128 хил. кратки съобщения - 115 683 са за известяване преди прекъсване на електрозахранването, а 13 128 – за проверка на текуща сметка.
Двете SMS-услуги могат да се ползват безплатно от клиентите на тримата големи мобилни оператори слез онлайн заявка на сайта на компанията www.cez.bg, в Центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ, а от миналата година – и в офисите на партньорската мрежа "Изипей“.
Регистрация за услугата може да се прави и чрез кратко съобщение на 170077 със съдържание цифрите на клиентския номер, но тогава се плаща цената на SMS-а според тарифния план на неговия оператор. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията, а SMS-ите не струват нищо на абоната.

Полезна ли ви беше тази статия?
Ще се радваме, ако подкрепите електронното издание Mediapool.bg, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.
Подкрепете ниАбонирайте се за най-важните новини, анализи и коментари на събития от деня. Бюлетинът се изпраща до електронния Ви адрес всеки ден в 18:00 часа.
Абонамент