Прескочи към основното съдържание
Вход / Регистрация

Би Би Си: "Пиячка, обиколки по баровете и България"

66 коментара
Би Би Си: "Пиячка, обиколки по баровете и България"

"Това не е ваканция, това е да си търсиш смъртта. Освен това е възможно най-лошата реклама за българската туристическа индустрия."

Такъв е един от изводите на британската преса за излъчения в понеделник вечер по Би Би Си 3 документален филм на "Пиячка, обиколки по баровете и България" (Booze, Bar Crawls And Bulgaria). В него 26-годишната разследваща журналистка Стейси Дули се слива с тълпите пияни млади британци по българското Черноморие, на които "просто не им остава време да се хранят - в гърлата им се излива безкрайна река от алкохол", пише Kafene.net.

"Този филм отваря очите за реалността. Дули не е тесногръда и не раздава присъди, поради което картината, която тя представя, е още по-плашеща", пише в новия си брой таблоидът "Дейли Мейл".

Изданието разказва за съдържанието на част от излъченото по Би Би Си 3: шпалир от барове край плажа, където алкохол се предлага за по 2 паунда, коктейли се сервират в 4-литрови вази, а тълпите младежи са посрещани още на прага с безплатна водка, преди да се втурнат към бутилките с шампанско.

Сред щурия купон претъпкани микробуси пренасят компаниите между "алкохолните дупки", криволичейки с висока скорост по крайбрежната улица.

Дули е заснела как разпасаното поведение продължава и по хотелите. В един момент нафиркани младежи изблъскват семействата около басейна, за да си устроят парти. Четирима от тях би трябвало да отговарят за групата, но всъщност са организатори - двама се сбиват до кръв, другият прави секс във водата, четвъртият припада от препиване.

Един от организаторите на "почивката" споделя откровено пред камерата, че оставя отговорниците за групите, които наема, да се чувстват сякаш не са на работа, а на безплатна почивка. Резултатът са наквасени с водка партита.

Всичко това се разиграва в Слънчев бряг, който според друг британски таблоид - "Дейли Експрес", бързо измества като любима дестинация за подобни тълпи курорти като Магалуф на Майорка и Кавос на гръцкия остров Корфу.

Дули е заснела последиците от партита без никакви правила, където алкохолът се продава на най-ниските цени в Европа, а по крайбрежната улица почти непрекъснато някой се сбива с някъде с някого.

Журналистката разговаря и с млади българи, споделящи какво мислят за случващото се по множеството барове, побиращи по 400 и повече посетители.

Тя отива и по-далеч, като повдига въпроса за достъпа, който тези британци могат да имат до наркотици, и какво правят българските власти срещу това. Дули прекарва известно време и сред роми, които са обвинявани за повечето от дребната престъпност в курорта.

Стейси Дули е автор на няколко разследвания, включително за британците и туристическата индустрия в Тайланд.

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.

66 коментара

Екипът на Mediapool Ви уведомява, че администраторите на форума ще премахват всички мнения, съдържащи нецензурни квалификации, обиди на расова, етническа или верска основа.

Редакцията не носи отговорност за мненията, качени в Mediapool.bg от потребителите.

Коментирането под статии изисква потребителят да спазва правилата за участие във форумите на Mediapool.bg

Прочетете нашите правила за участие във форумите.

За да коментирате, трябва да влезете в профила си. Ако нямате профил, можете да се регистрирате.



  1. Анонимен
    #66

    Колко неадекватно говори кметът от филмчето - като комунист. Не е вярно, че парите не миришат. Унизително е да печелиш пари като си продаваш душата. В същото време съсипваш цялата туристическа индустрия, защото много хора като това семейство дошло с децата си на почивка няма да дойдат повече. Също като проститутки сме.

  2. RSB
    #65
  3. RSB
    #64

    52,историята с джина е любопитна.В Англия пиели уиски,джинът от Холандия идвал и имал тежки мита.Затова се внасял най-долнопробния(най-евтин).Мъдър Владетел/в момента на си спомням година и име/,за да `диверсифицира`пиенето на поданиците премахнал митото.И тогава англичаните започнали да вансят по-добри марки,да го дестилират наново да добавят прибавки(както си написал)и като резултат днес имаме джин който аз харесвам.10Х,Кралю.Господа ,прекалено се вкарваме в някакви ваканционни забавления на туристите,прекалено

  4. Анонимен
    #63

    Много ми е интересно журналистката какво точно разследва - това е яявна очебийна истина - който не е отишъл в Слънчев бряг, той не го е видял. Друг е въпросът, ако беше разследвала например канали за наркотици и пр., а не просто да подвига въпрос... другото си е чист репортаж!

  5. Анонимен
    #62

    59- добре си ми е тука, имам културни съседи руси и предпочтам тях пред ганювци като тебе. От време на време минаваме през Слънчев Бряг, да видим зрелищата на пияните уродливи британци и да се посмеем. Всичко ми е както трябва, а ти заминавай ако щеш на майната си.

  6. Анонимен
    #61

    добре би було да спомене 4е младите британци сами си наливат този алкохол в гърлата.а да безобразни4ат и пиянстват те оби4ат и в англиа.по пиене те задминаха и руснаците и скандинавците,които поне имат здравия разум да не ска4ат от балконите.

  7. Коментарът е изтрит заради реклама или спам.
    #60
  8. В и К
    #59
  9. Анонимен
    #58

    ВВС показва истинското лице на англичаните!

  10. Анонимен
    #57

    Няма лоша реклама.Парите не миришат. А за това, че британците са дегенерати, България няма никакво отношение. Но на остров е така. Кръвосмешението дава своите плодове.

Препоръчано от редакцията

подкрепете ни

За честна и независима журналистика

Ще се радваме, ако ни подкрепите, за да може и занапред да разчитате на независима, професионална и честна информационно - аналитична медия.