БИБА поиска да има максимален размер на промоционалните награди

Едрият бизнес поиска Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) да фиксира максимален размер на наградите, които се раздават при промоционални игри, свързани с продажбата на стоки. На среща в сряда с ръководството на антимонополния орган представители на Българската международна стопанска асоциация (БИБА) са предложили и да се промени механизмът за определяне на стойността на тези награди.

Според БИБА тексът на чл. 34, ал. 6 от Закона за защита на конкуренцията, който определя, че “обещаваната награда не трябва да надвишава 10 пъти стойността на предлаганата стока или услуга”, е силно ограничителен. Едрият бизнес е поискал от КЗК да преразгледа свое решение от 1998 г., с което тълкува въпросния член на закона.

На срещата е обсъдена необходимостта от подписване на бъдещо споразумение за сътрудничество между КЗК и асоциацията.

Споделяне
Още от Бизнес